تابناک / اولین جشنواره نیلوفر آبی (تالاب آبی) با حضور مسئولین استانی و شهرستانی با استقبال پرشور شهروندان لنگرودی و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 25 August 2019

تابناک / اولین جشنواره نیلوفر آبی (تالاب آبی) با حضور مسئولین استانی و شهرستانی با استقبال پرشور شهروندان لنگرودی و استانی برگزار شد.

در این جشنواره، رجایی شهردار لنگرود ضمن خوش آمدگویی به شهروندان و مهمانان گفت: با هدف شناخت استعداد و داشته های شهر لنگرود و معرفی آن به همه استان و کشور این جشنواره برای اولین بار برگزار و امیدواریم در سال های آتی شاهد برگزاری پرشور تر این جشنواره باشیم.

رجایی دارا بودن محیط آبی ۲۰ هکتاری در وسط شهر لنگرود را از ویژگی منحصر به فرد لنگرود عنوان نمود و گفت: تالاب شهر لنگرود از معدود تالاب های استان های شمالی است که در مرکز شهر، بدون طی مسافت و هیچگونه خطری در دسترس مردم بوده و هر ساله زیستگاه پرندگان و مرغان مهاجر است که زیبایی بی نظیری را برای این تالاب بوجود اورده است.

وی گفت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری بر آن است تا با کسب بودجه فضای پارک فجر لنگرود را بیش از پیش مهیا سازیم در این راستا فضاسازی محیط و خارج کردن زباله برای همیشه از حاشیه پارک فجر از اولین اقدامات شهرداری برای پارک فجر بوده است.

رجایی شهردار لنگرود ضمن قدردانی از تمام کسانی که در برپایی این جشنواره به ویژه اعضای شورای شهر تلاش نموده اند، گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا به امروز برای بالا بردن روحیه نشاط و امید، ۵۸ برنامه فرهنگی در لنگرود برگزار کرده ایم و امیدواریم توانسته باشیم فضای شادی را برای شهروندان و مهمانان، در لنگرود به وجود آورده باشیم.

گفتنی است اجرای برنامه های شاد، موسیقی، نمایش، مسابقه و برپایی غرفه محصولات سنتی و بومی از برنامه های این جشنواره بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار