مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران کارت ملی برای هر شخص حکم بلیط را دارد و ورود به استادیوم‌ها بدون آن امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۷۷۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ 21 August 2019

 

تابناک / به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از پایان نشست هم اندیشی مدیران فوتبال و ورزش با صدا و سیما برای آغاز لیگ برتر که صبح امروز به میزبانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، حسن کریمی در جمع خبرنگاران گفت: نشست امروز شاید دهمین جلسه‌ای باشد که برای هماهنگی ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که از اواسط سال قبل این نشست‌ها شروع شده بود. 

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ادامه داد: هدف تمامی این جلسات این است که تماشاگران عزیز با کمترین مشکل و بدون آسیب وارد ورزشگاه‌ها شوند و با لذت و بدون دغدغه به تماشای مسابقات بپردازند و تیم محبوبشان را تشویق کنند.
 
امروز در واقع مروری بود بر جلسات قبلی تا ببینیم اقدامات انجام شده در این راستا کافی بوده است یا نه؟

وی افزود: مسئولیت استادیوم آزادی با شرکت توسعه است و تعهدات لازم در این خصوص را انجام دادیم. ما ۴۸ گیت ورودی در درب شرقی و ۳۰ گیت هم در درب غربی طراحی و اجرا کردیم که نیاز‌های تماشاگران را براورده می‌کند.
 
طراحی بلیط الکترونیک هم انجام شده و به راحتی توسط هر شخصی با ارائه کد ملی از منزل خریداری می‌شود و علاوه بر سهولت در امر خرید برای تماشاگران مشکلات بازار سیاه هم به این صورت از بین می‌رود. صندلی‌ها شماره گذاری شده و افراد یک یا دو ساعت قبل از مسابقه بدون دغدغه به استادیوم می‌آیند و سر جای خود می‌نشینند. 

کریمی در پایان تاکید کرد: بلیط فروشی فقط و فقط بر مبنای کارت ملی و شماره ملی است و از تماشاگران خواهش می‌کنیم رعایت کنند و سر جای خود بنشینند.
 
هیچ کس با کارت ملی شخص دیگری نمی‌تواند وارد ورزشگاه شود. بلیط کاغذی وجود ندارد و فقط با کارت ملی امکان عبور از گیت برای افراد وجود دارد. در واقع کارت ملی حکم بلیط را هم برای تماشاگران دارد.
منبع: تابناک
برچسب ها: لیگ برتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار