کد خبر: ۷۷۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 18 August 2019

تابناک / مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در لنگرود/ کشف اسکناس جعلی در آستارابه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۲۷ مرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف یک هزار قطعه اسکناس جعلی در آستارا

بیش از یک هزار قطعه اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار ریالی در شهرستان آستارا کشف شد.

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: ماموران ایست بازرسی سه راه قلعه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۰۰ میلیون ریال اسکناس جعلی کشف و ضبط شد، افزود: در این راستا راننده ۲۱ ساله دستگیر و خودروی حامل اسکناس قاچاق نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی از شهروندان خواست برای جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد سودجو به محض مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید نیکویی، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی با روشی یکسان در لنگرود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت یک متهم سابقه‌دار را در این پرونده‌ها شناسایی کرده و با هماهنگی قضایی این فرد را حین تردد در سطح شهر لنگرود دستگیر کردند، افزود: متهم در بررسی فنی پلیس به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی در لنگرود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی لنگرود با اشاره به اینکه استفاده از سیستم‌های الکترونیکی و ضد سرقت یک ضرورت است و می‌تواند فرصت سرقت را از سارقان سلب کند، تصریح کرد: شهروندان ضمن توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار