تابناک / سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس جزئیات جلسه اعضای این فراکسیون با عباس عراقچی را معاون سیاسی وزیر امورخارجه تشریح کرد.
کد خبر: ۷۷۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 18 August 2019

تابناک / سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس جزئیات جلسه اعضای این فراکسیون با عباس عراقچی را معاون سیاسی وزیر امورخارجه تشریح کرد.

 
جزئیات نشست نمایندگان مجلس با «عباس عراقچی»

 

مهرداد باوئوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جلسه صبح امروز (27 مرداد) فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: عباس عراقچی معاون سیاسی محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه میهمان اعضای فراکسیون مستقلان ولایی بود.

وی با بیان اینکه در این جلسه  سیاست‌های وزارت امور خارجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: مباحث  مطرح شده از سوی معاون سیاسی وزیر امور خارجه بیانگر این بود که سیاست‌های وزارت امورخارجه به گونه‌ای طراحی شده که جمهوری اسلامی ایران بتواند توطئه‌های مسئولان آمریکا را علیه کشورمان خنثی کند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی در همین راستا ادامه داد: وزارت امور خارجه تدابیر و اقداماتی برای جلوگیری و خنثی کردن از توطئه آمریکایی‌ها در خصوص هرگونه اجماع علیه ایران اتخاذ کرده که تاکنون نیز موفق بوده است.

لاهوتی با اشاره به بخش دیگری از جلسه اعضای فراکسیون مستقلان با عراقچی گفت: در بخش دیگری از جلسه درباره راه‌هایی برای مبادلات اقتصادی ایران  و همچنین فروش نفت بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه دراین جلسه درباره برجام نیز نکاتی مطرح شد، اضافه کرد: عراقچی در این جلسه گفت که بحث هسته‌ای ما دارای مشروعیت بین‌المللی است و تا زمانی که منافع کشور در برجام حفظ شود در این توافقنامه می‌مانیم و در برابر هر حرکت تهاجمی مقابله به مثل خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار