لیورپول امروز در شرایطی ۱-۲ ساوتهمپتون را در دیداری دشوار شکست داد که در اواخر بازی آدریان یک اشتباه عجیب مرتکب شد و زمینه تک گل حریف را فراهم کرد. یورگن کلوپ به شوخی این اشتباه را با اشتباه اوایل فصل قبل آلیسون مقایسه کرد و مدعی شد تا زمان کسب پیروزی مشکلی با این اتفاقات ندارد.

 

واکنش جالب کلوپ به اشتباه عجیب آدریان

یورگن کلوپ گفت: “ذهنیت آماده و سرسخت بازیکنان لیورپول باعث شد ما بتوانیم در این دیدار دشوار مقابل ساوتهمپتون به پیروزی برسیم زیرا ما بعد از بازی سوپرکاپ برابر چلسی فرصت چندانی برای تمرین کردن نداشتیم.”

یورگن کلوپ در واکنش به اشتباه عجیب آدریان گفت: “نیمه دوم ما یک قدم بزرگ دیگر را برداشتیم، بازی را بهتر کنترل کردیم و عملکرد بسیار خوبی ارائه دادیم تا اینکه دقیقه ۸۳ فرا رسید و در آن لحظه آدریان لابد فکر کرده چون مثل آلیسون نمایش خوبی داشته باید اشتباهی مشابه او نیز داشته باشد.

من به آدریان خوشامد گفتم و تا زمانیکه موفق به کسب پیروزی شویم من مشکلی با این اتفاقات ندارم.

البته نباید فراموش کرد او امروز صبح ساعت ۱۰ جلسه ای تمرینی برای بهبودی را داشت و همان موقع به من مسیج داد که حالش خوب است.

اگر آدریان پیام می داد که در شرایط خوبی نیستم ما باید تصمیم گیری می کردیم، اما اگرچه او در هنگام صبحانه گفت که شرایطش خوب است اما ما دوباره نیز شرایط وی را آزمایش کردیم.”