کد خبر: ۷۷۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 16 August 2019
امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: به مسئولان علوم پزشکی استان و مسئولان مربوطه شهرستانی تذکر می‌دهم جلو منکرات را در مراکز درمانی این منطقه بگیرید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قلعه‌رئیسی اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا رعایت حق ارباب رجوع است برخورد مناسب تواضع و خوش اخلاقی و خوش رفتاری داشتن صبر و حوصله در برابر ارباب رجوع مهر و محبت و قدرت شنیدن و رعایت عدل و انصاف اینها از حقوق ارباب رجوع است.
وی گفت: در برخورد با ارباب رجوع رضایت خدای متعال را در نظر بگیریم نه سفارش‌ها و صاحبان قدرت و ثروت و هم خطی‌ها و هم حزبی‌ها و حامیان تفکرات سیاسی خویش را احترام کنیم و بقیه را تحقیر کنیم.
این خطیب جمعه افزود: یکی از گرفتاری‌های مردم در ادارات این است که بعضی اصلا به مردم توجه نمی کنند به مردم بی احترامی می‌کنند با اخلاق بسیار نامناسب با مردم رفتار می‌کنند در حالی که مدیران و مسئولان در جامعه اسلامی نوکر و خدمتگذار مردم هستند و مردم سرمایه نظام و انقلاب می‌باشند حقیقتا مدیران و مسئولانی که مردم را تحقیر می کنند با مردم بدرفتاری می‌کنند آثار کار این مدیران از تحریم‌های آمریکا اثرگذارتر است و عمل اینها از اقدامات آمریکا بدتر است چون باعث نارضایتی عمومی و ناراحتی و دلسردی  نا امیدی مردم می شود.
وی گفت: مجددا از باب خیرخواهی به مسئولان علوم پزشکی استان و مسئولان مربوطه شهرستانی تذکر می‌دهم جلو منکرات را در مراکز درمانی این منطقه بگیرید اگر توجه نکنید به وعده ای که دادم عمل خواهم کرد.
صلواتی در ادامه خطبه‌ها گفت: حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آمیر احمد تقوی از سرمایه های بزرگ معنوی استان عالمی وارسته و یک روحانی مجاهد و هدایتگر و مدافع ارزشهای اسلامی و انقلابی و مروج معارف نورانی آل الله بود.
وی گفت: در آستانه سالگرد ۲۸ مرداد ۳۲ هستیم پیام آن است که همچنان آمریکا خیانتکار و بدقول و بدعهد و دروغگو است و باید از مصدق عبرت گرفت که با آمریکا برای ملی شدن صنعت نفت مذاکره کرد ولی آمریکا همزمان بر علیه او توطئه طراحی و او را برکنار کرد.
صلواتی گفت: روز عید غدیر  روز عیدالله اکبر عید اهل بیت محمد ص و اشرف اعیاد اسلامی است درس غدیر بر پایه حکومت عدل الهی و آموزه غدیر تبعیت از ولایت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار