کد خبر: ۷۷۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 16 August 2019

شهین باهر شهردار تبریز آبان ۹۶ با تاکید بر استفاده بهینه از نیروی انسانی اظهار داشت: به هیچ عنوان، قصد اخراج هیچ نیرویی را نداریم؛ او از همان ابتدای مدیریت خود، پیگیر ارتقای امنیت شغلی کارکنان و تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری بود.

شهردار تبریز ۱۳ آبان سال بعد در صحن شورا با اشاره به کمبود نیروهای رسمی در شهرداری، تاکید کرد؛ تلاش داریم مجوزهای لازم را بر تبدیل وضعیت نیروهای موجود اخذ کنیم.

شهین باهر نماینده شهرداران کشور امروز ۲۳ مرداد ۹۸ با اشاره به مکاتبات انجام شده با وزارت کشور و سازمان شهرداری های کشور برای ساماندهی نیروهای شرکتی تامین نیروی انسانی شهرداری تبریز، می افزاید، پس از دو سال پیگیری مستمر این مهم به ثمر نشسته است.


او با بیان اینکه استفاده بهینه از توانمندی همکاران با تجربه و تحصیل کرده هدف ساماندهی نیروهای موجود است، ادامه داد: دستورالعمل وزارت کشور درخصوص تبدیل وضعیت تعدادی از همکاران شرکت های تامین نیرو میسر شده و برابر ضوابط اعلامی اجرایی می شود.

این نماینده سابق مردم تبریز در شورا از پیگیری برای فراهم شدن شرایط تثبیت امنیت شغلی برای سایر کارکنان شرکتی و تامین نیرو نیز خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار