کد خبر: ۷۷۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 14 August 2019

 

باشگاه بارسلونا قصد دارد یک بار دیگر برای خرید نیمار از پاری‌سن‌ژرمن شانس خود را امتحان کند و به همین منظور هیئتی از نمایندگان این باشگاه عازم پاریس شده‌اند تا با مدیران باشگاه فرانسوی مذاکره کنند.

طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی تازه‌‌ترین بسته پیشنهادی بارسلونا برای پس گرفتن بازیکنی که دو سال پیش در ازای ۲۲۲ میلیون یورو کاتالونیا را ترک کرد،‌ شامل فیلیپو کوتینیو به علاوه ۱۰۰ میلیون یورو می‌شود.

 

پیشنهاد جدید بارسلونا برای خرید نیمار

این پیشنهاد برخلاف پیشنهادهای قبلی قرار است به صورت رسمی و توسط نمایندگان اعزامی باشگاه بارسلونا از جمله مدیر ورزشی باشگاه اریک آبیدال تقدیم مسئولان قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه شود.

طبق گزارش رادیو کاتالونیا، علاوه بر آبیدال، خاویر بورداس و آندره کوری، دو تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا هم عازم پاریس شده‌اند تا مذاکرات را برای برگرداندن نیمار به نوکمپ آغاز کنند.

بارسلونا فیلیپه کوتینیو را دو سال پیش در ازای ۱۵۰ میلیون یورو از لیورپول خرید و اکنون قصد دارد علاوه بر او ۱۰۰ میلیون یوروی دیگر هم به PSG‌ بپردازد.

این در حالی است که گفته می‌شود پاری‌سن‌ژرمن تمایل دارد در این معامله نلسون سمدو، ‌مدافع بارسایی‌ها هم راهی پارک دو پرنس شود و به جای ۱۰۰ میلیون یورو، ۵۰ میلیون یورو از آبی‌و‌اناری‌ها بگیرد. برخی دیگر از منابع خبری مدعی شده‌اند که پاری‌سن‌ژرمن علاوه بر کوتینیو، ایوان راکیتیچ را می‌خواهد.

باشگاه بارسلونا تا روز ۱۱ شهریور برای خرید بازیکنان جدید مهلت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار