عامل ربودن نوزاد یک روزه از بیمارستان، پس از دو ماه به‌خاطر عذاب وجدان پسر کوچولو را در مسجد رها کرد.
کد خبر: ۷۷۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ 13 August 2019

 

تابناک / به نقل از ایران، این نوزاد شامگاه چهارشنبه 14 خرداد، در حالی که فقط 18 ساعت از به دنیا آمدنش در یکی از بیمارستان‌های شهریار می‌گذشت از سوی زنی که لباس پرستاری پوشیده بود  ربوده شد. وقتی آراد کوچولو ناپدید شد پدر و مادرش شکایت کردند.  دو پرستار و نگهبان بیمارستان تحت بازجویی قرار گرفتند و تصاویر چهره زن سارق در فضای مجازی منتشر شد اما هیچ سرنخی از مخفیگاه این زن پیدا نشد. تا اینکه عصر روز یکشنبه 20 مرداد یکی از بستگان پدر نوزاد با او تماس گرفت و از پیدا شدن فرزندش در کنار مسجد «ولیعصر» خیابان کرشته شهریار خبر داد.

سید جواد حسینی، پدر «آراد» که صدایش از خوشحالی می‌لرزید گفت: « پسر عمویم زنگ زد و گفت بچه ات را در مسجد پیدا کردند. اسم تو و همسرت هم روی دستبندش نوشته شده، بچه را پیش پلیس بردند. خانمی در مسجد ولیعصر بعد از نماز ظهر بچه را پیدا کرده بود. در کنار نوزاد دستبند بیمارستان، پتو و لباسی که روز اول برایش خریده بودم و نامه‌ای سه صفحه‌ای گذاشته بودند که در آن نوشته بودند: «موهای بچه را به خاطر ریزش شدید کوتاه کردم. من می‌خواستم نوزاد را بزرگ کنم اما وقتی ناراحتی پدر و مادرش را دیدم دلم نیامد و او را برگرداندم. خواهش می‌کنم این کودک را به بیمارستان... برسانید تا به خانواده‌اش برسد.» حس ما می‌گوید این نوزاد پسر خودمان است.

یک خال روی گوش پسرم بود البته آن خال موقع تولدش بزرگتر بود و احتمالاً جراحی اش کرده‌اند. با تمام اینها امیدوارم بیمارستان هر چه زودتر مقدمات انجام آزمایش دی ان ای را فراهم کند تا هیچ شک و شبهه‌ای نماند.»سرهنگ مهدی سرپناه، معاونت اجتماعی فرماندهی غرب استان تهران نیز  گفت: «در حال حاضر بررسی تخصصی روی دستخط پیدا شده کنار بچه و دوربین‌های اطراف مسجد  و بازجویی از مظنونان این پرونده هم ادامه دارد، خوشحالیم که بچه در سلامت است و امیدواریم بزودی این زن دستگیر شود.»

برچسب ها: آدم ربایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار