تابناک / جمشید طالبی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار داشت: بنده از زحمات تمامی خبرنگاران که در راستای ایجاد همدلی و وحدت در جامعه گام برمی‌دارند تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۷۷۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 11 August 2019

تابناک / مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: شرکت توزیع برق استان گیلان هم‌اکنون حدود ۱۰۸ میلیارد تومان از مشترکین برق در سطح استان مطالبات دارد.

 
مشترکین گیلانی 108 میلیارد تومان به شرکت برق بدهکارند

 

جمشید طالبی صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار داشت: بنده از زحمات تمامی خبرنگاران که در راستای ایجاد همدلی و وحدت در جامعه گام برمی‌دارند تشکر می‌کنم.

طالبی با اشاره به اینکه فعالان رسانه در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی از عملکردهای دستگاه‌های اجرایی همواره گام‌های مؤثری برمی‌دارند خاطرنشان کرد: امروز اکثر خانوارها که دارای کد روستایی و مجوز خانه روستایی در گیلان هستند از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان با بیان اینکه تابستان امسال با حداقل مشکلات و خاموشی‌ها در حال سپری شدن است ابراز داشت: اوج مصرف برق در گیلان، سال گذشته و امسال در خردادماه به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید
  • مصرف برق در ایلام به مرز هشدار رسید

  • اشتراک‌های خانگی برق به کنتورهای هوشمند مجهز می‌شوند

  • تجهیز 200 هزار مشترک برق تهران به کنتور هوشمند تا پایان سال/حذف قبوض کاغذی برق از ابتدای مهر

طالبی با بیان اینکه میزان مصرف انرژی در 4 ماهه نخست امسال در گیلان حدود یک میلیون و 802 کیلو وات ساعت بوده است اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته شاهد رشد بیشتری در مصرف انرژی برق بودیم.

وی با اشاره به اینکه صنعت برق بر پایه وصول مطالبات پایه‌گذاری شده به همین دلیل بودجه بیشتری به آن اختصاص می‌یابد خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 22 هزار ترانس برق در سطح استان گیلان داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گیلان با بیان اینکه این شرکت هم‌اکنون حدود 108 میلیارد تومان از مشترکین برق در سطح استان مطالبات دارد اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان هم‌اکنون 455 پروژه با میزان اعتبار 54 میلیارد و 600 میلیون تومان آماده برای افتتاح دارد.

طالبی از حذف قبوض کاغذی برق در سطح استان گیلان و کشور خبر داد و افزود: یکی از پروژه‌هایی که وزارت نیرو در سطح کشور در دست اقدام دارد در واقع حذف قبوض کاغذی برق است که تا پایان شهریور سال 98 تمامی قبوض برق در کشور الکترونیکی می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق گیلان نیز در این مراسم با اشاره به الکترونیکی شدن قبوض برق اظهار داشت: مدیریت مصرف برق وزارت نیرو در تاریخ 19 خرداد امسال طرح ملی قبض سبز را در راستای صرفه‌جویی اقتصادی و ارائه خدمات غیرحضوری در سرتاسر کشور اعلام کرد.

محمداسماعیل هنرمند با اشاره به صدور 8 میلیون قبض برق در سطح گیلان گفت: این میزان از صدور قبض منجر به هزینه‌های بسیاری در چارت و ارسال می‌شد اما با توجه به برقراری زیرساخت‌هایی در شرکت توزیع برق، برنامه الکترونیکی شدن قبوض برق در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مشترکین می‌توانند از طریق مراجعه به ادارات و یا اپلیکیشن طراحی شده توزیع برق استان برای ثبت شماره موبایل خود اقدام کنند تا قبوض برق را به صورت الکترونیکی دریافت کنند افزود: تا امروز حدود 65 درصد از شماره‌های موبایل مشترکین در سیستم توزیع برق استان به ثبت رسید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار