رئیس سازمان برنامه بودجه کشور دستور رسیدگی به وضعیت زوج خبرنگاری که به دلیل بیماری در شرایط سختی به سر می بردند را صادر کرد.
کد خبر: ۷۷۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 10 August 2019

 

تابناک / دکتر محمد باقر نوبخت در حاشیه نشست خبری صبح امروز خود در سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با خبرنگاران استان به مناسبت روز خبرنگار  با تجلیل از این قشر و پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در حوزه های مختلف و شنیدن دغدغه های آنان اعلام کرد به عنوان هدیه خبرنگاران فعال گیلان با همراهی خانواده خود با قطار به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

هدیه ویژه دکتر نوبخت موجب خوشحالی اصحاب رسانه استان شد.همچنین در حاشیه این نشست دکتر نوبخت با درخواست یکی از مدیران رسانه استان دستور ویژه مبنی بر رسیدگی به وضعیت خانم خبرنگاری که به دلیل بیماری ناگهانی همسر  و حدود یک سال به مراقبت از وی در منزل مشغول بوده و با داشتن یک کودک خردسال در شرایط بسیار بحرانی زندگی می کرد را صادر کرد.

معاون رئیس جمهور با اطلاع از شرایط خاص  این زوج خبرنگار دستور رسیدگی به این مورد را  مهندس غفاری مشاور ویژه خود صادر کرد.

این خبرنگار گیلانی با داشتن یک کودک خردسال در شرایط بسیار بحرانی زندگی از جمله مایحتاج اولیه زندگی و عدم پرداخت اجاره منزل و تهدید صاحب خانه مبنی بر بیرون کردن آن ها و عدم اشتغال این خانم به دلیل رسیدگی دائم به همسر در بستر بیماری و کودک خود به سر می برد.
این اقدام بسیار ارزشمند دکتر نوبخت موجب خوشحالی این زوج خبرنگار شد.

ندای گیلان متعاقبا روند رسیدگی به مشکلات این زوج خبرنگار توسط دکتر نوبخت به اطلاع مخاطبان خواهد رساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار