سهمیه استان گیلان در آزمون استخدامی آتش نشانی ۵۰ نفر است.
کد خبر: ۷۷۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 10 August 2019

 

تابناک / سید حبیب راضی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‏‌ها و دهیاری‏‌های کشور در حاشیه آزمون استخدامی مشاغلآتش‌نشانی در رشت با بیان اینکه این آزمون در ۴ رشته شغلی برای استخدام ۴ هزار نفر امروز برگزار شد، گفت: سهمیه استان گیلان در این آزمون ۵۰ نفر است که ۲۷ نفر سهمیه شهر رشت هستند.

او افزود: ۲ هزار و ۹۴۹ نفر از داوطلبین مرد واجد الشرایط برای شرکت در این آزمون در گیلان ثبت نام کرده اند.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‏‌ها و دهیاری‏‌های کشور با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون عملی آتش‌نشانی تصریح کرد: براساس آمار داوطلبین شرکت کننده در این آزمون، می‌توان گفت که به ازای هر یک فرصت شغلی آتش نشانی ۶۰ نفر در رقابت هستند؛ که این فرصت برابر می‌تواند منجر به انتخاب و جذب فرد اصلح در شغل آتش نشانی شود.

راضی با بیان اینکه هم اکنون ۲۰ هزار نیروی آتش نشان در کشور مشغول به خدمت هستند، یادآور شد: با جذب افراد جدید به استاندارد‌های جهانی نزدیک‌تر خواهیم شد.

او روند برگزاری این آزمون را با توجه به میزبانی جهاددانشگاهی مطلوب و خوب بیان کرد و گفت: عملکرد جهاددانشگاهی به عنوان مجری برگزاری این دوره بسیار رضایت بخش بود.

مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری سازمان شهرداری‏‌ها و دهیاری‏‌های کشور با بیان اینکه این آزمون در دو بخش علمی و عملی برگزار می‌شود گفت: افراد سه برابر ظرفیت پذیرفته می‌شوند و در ادامه در آزمون عملی سنجیده خواهند شد.

راضی در پایان حرفه آتش نشانی را خاص و حساس عنوان کرد و گفت: آتش نشانی شغل نیست، عشق است و باید با نگاه ویژه به این حرفه نگریست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار