با مسجل شدن حضور تیم فوتبال داماش در مسابقات لیگ دسته اول ، گیلان سه نماینده در این لیگ دارد که در هفته اول یک نماینده ، میزبان و دو نماینده میهمان هستند.
کد خبر: ۷۷۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 10 August 2019

 

تابناک / با مسجل شدن حضور تیم فوتبال داماش در مسابقات لیگ دسته اول ، گیلان سه نماینده در این لیگ دارد که در هفته اول یک نماینده ، میزبان و دو نماینده میهمان هستند. دبیر هیات فوتبال استان گیلان روز شنبه در این خصوص اظهار داشت: در هفته اول رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم سپیدرود میزبان و تیم های ملوان انزلی و داماش گیلان میهمان هستند و طبق قرعه کشی انجام شده ، سپیدرود باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم مس رفسنجان قرار گیرد.

فرزاد سیری ادامه داد: همچنین ملوان بندرانزلی دیگر نماینده پرطرفدار و قدیمی فوتبال استان گیلان در هفته اول لیگ دسته یک باید در زمین سرخپوشان پاکدشت مقابل حریفش قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تیم داماش نیز که با خرید امتیاز تیم لیگ دسته اولی کارون اروند خرمشهر در این مسابقات حضور خواهد یافت، در هفته اول باید در بابل مقابل تیم خونه به خونه مازندران قرار گیرد.

رقابت های فصل جاری مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود که هفته اول این مسابقات، از ۲۶ مردادماه جاری آغاز خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار