تابناک / همزمان با مراسم رونمایی از تشک نجات سازمان آتش نشانی شهرداری انزلی از تعدادی از خبرنگاران فعال در شهرستان بندر انزلی تقدیر شد.
کد خبر: ۷۶۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ 08 August 2019

تابناک / همزمان با مراسم رونمایی از تشک نجات سازمان آتش نشانی شهرداری انزلی از تعدادی از خبرنگاران فعال در شهرستان بندر انزلی تقدیر شد.

 

آیین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان بندر انزلی



حسن پورقربان با گرامیداشت روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگار چشم بینای مردم و مسئولین هستند، و آنها با آنکه امنیت شغلی چندانی ندارند اما با جان دل در حال اطلاع رسانی هستند.

شهردار انزلی از فعالیت ۵۰ خبرنگار و عکاس در سطح شهرستان انزلی خبر داد و گفت: با وجود ۵۰۰ خبرنگار در سطح استان شرایط باید به گونه ای باشد که بدون دغدغه فکری ادامه فعالیت داشته باشند.

وی از آمادگی شهرداری انزلی در راستای احداث کانونی برای خبرنگاران خبر داد و افزود: شایسته است تا مسئولین نگاه ویژه ای به این قشر از جامعه داشته تا خبرنگاران و اصحاب رسانه بتوانند بدون هرگونه دغدغه فکری در عرصه اطلاع رسانی گام های شایسته تری بردارند.

پورقربان در خصوص پروژه های هفته دولت تصریح کرد: علاوه بر پروژه های آتش نشانی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم ساختمان آتش نشانی شماره دو در مکان کشتارگاه نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

شهردار انزلی تاکید داشت: بیش از یک و نیم هکتار از معابر شهر انزلی زیر آسفالت رفته و با توجه به پیش بینی سیل در ماههای آتی نقاط آبگیر شناسایی و بیش از ۳ کیلومتر انهار لایروبی شده و نقاط حادثه خیر شناسایی و لوله گذاری شده است.

وی خرید چند دستگاه اتوبوس، احداث پارک محله ای منطقه سو سر و تجهیز گلخانه و محوطه سازی جایکاه را از دیگر پروژه های شهرداری انزلی در هفته دولت عنوان کرد و در خصوص ساماندهی احشام سرگردان تصریح کرد:براساس برنامه ریزی معاونت شهرسازی اقدامات و برنامه ریزی هایی در راستای عملیات اجرایی محصور کردن زمین تخصیص گرفته به شهرداری انجام شده ودرصورت طرح ارائه شده از سوی دامپزشکی در این زمینه هم با کمک و برنامه ریزی معاونت شهرسازی اقداماتی خواهیم داشت.

مردم شهر انزلی لیاقت بهترین ها هستند. ضرورت احترام به قلم

هادی حیدری رئیس شورای شهر انزلی با گرامیداشت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار گفت: امروز با خرید تشک نجات آتشنانی امیدوارم روزبه روز شاهد توسعه تجهیزات زیرساختی در این شهر باشیم.

وی با تاکید بر وجود کمبود امکانات و تجهیزات شهر انزلی تصریح کرد: مردم شهر انزلی لیاقت بهترین ها هستند.

رئیس شورای شهر انزلی با اشاره به اینکه مسئولین باید به میزها ابهت دهند خاطرنشان کرد: هدف ما خدمت به مردم است و لاغیر، ما باید در هر پستی که باشیم تاثیرات مثبت در عملکرد خود بگذاریم.

هدف خبرنگاران باید ایجاد نشاط شادمانی دوستی و مودت در جامعه باشد

حیدری تعامل با همه مسئولین را سرلوحه کار شورای انزلی عنوان کرد و بیان داشت: در روزهای پیش رو که مصادف با روز خبرنگار است خبرنگاران باید در انعکاس مطالب خود به گونه ای عمل کنند که روان مردم را به سمت امید هدایت کنند.

رئیس شورای شهر انزلی با تاکید بر نقش خبرنگاران در بیان خوبی ها ،بدیها و زشتیها در سطح کشور اذعان داشت: هدف خبرنگاران باید ایجاد نشاط شادمانی دوستی و مودت در حامعه باشد .

 

فرماندار انزلی با تاکید بر ضرورت تقدیر از خبرنگاران توسط مسئولین تصریح کرد: متاسفانه اخبار شهرستان بندر انزلی با عنوان قطب اقتصادی گیلان در رسانه های جمعی و شنیداری به طور شایسته لمس نمی شود.

وی با اشاره به تعداد انگشت شمار خبرنگاران در انزلی افزود: با ایجاد کانون خبرنگاران می توان خدماتی برای خبرنگاران ایجاد کرد و فرمانداری می تواند با اخذ مجوز از تهران برنامه ریزی های متنوعی برای اصحاب رسانه داشته باشد.

فرماندار انزلی با اشاره به تفاوت بحث خبررسانی با تخریب گفت: انتقاد نباید حالت توهین و تخریب به خود گیرید قلم ها نباید الوده به توهین و بی تقوایی شود.

وی ادامه داد؛ با اشاره به سیاه نمایی برخی از رسانه ها در خصوص زیرساختهای توسعه ای شهر انزلی اذعان داشت: شهرستان انزلی در شاخص های توسعه ای نسبت به دیگر شهرها در رتبه بسیار بالایی برخوردار است.

 

وی با تاکید بر خدمات ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی تاکید داشت: در مشکلات اقتصادی و تحریم های کنونی مستلزم همراهی و تعامل همه مردم و مسئولین هستیم.


ریس سازمان آتش نشان بندر انزلی در این مراسم گفت:این تشک ساخت کشور کره بوده ودر ابعاد 48 متر مربع دارای دوفن و با قابلیت سقوط افراد تا ارتفاع 45 مترو برای ساختمان های 20 طبقه قابلیت بهره برداری دارد.


رضا پور با اشاره به به هزینه 652 میلیون تو مانی برای تجهیز ساختمان آتش نشانی ازسوی شهردار ی افزود :352میلیون تومان از این میزان اعتبار برای خرید تشک نجات ،6دستگاه تنفسی برای آتش نشان به همراه دستگاه شارژ برای پرکردن سیلندر های اکسیژن و ....انجام شده است

در پایان این مراسم مجموعه مدیریت شهری انزلی از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه این شهر تقدیر و تشکر کرد .
خبرنگار :سحر مسافر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار