کد خبر: ۷۶۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 04 August 2019

 

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات صبح امروز در مراسم روز ملی ازدواج گفت: سال‌ها است که شعار ازدواج ساده تر در کشور داده می شود. نمی‌شود مسئولان تنها شعار ازدواج آسان بدهند اما فرزندان آن‌ها خلاف این موضوع عمل کرده و در بهترین تالارها مراسم های خود را به پا کنند به همین دلیل مسئولان برای تحقق این شعار باید از خانواده های خود شروع کنند.

وی افزود: متاسفانه امروزه یک نگاه رقابتی برای هزینه ازدواج و جهیزیه ایجاد شده است و همه با این تفکر که «یک شب است و دیگر تکرار» نمی شود، در مسیر ازدواج به مشکل برمی‌خورند و این امر موجب کاهش تمایل به ازدواج می شود. این موضوع نیاز به فرهنگ سازی و عمل کردن به این موضوع دارد.

آذری جهرمی تاکید کرد: برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان، مسئولان در تمام سطوح باید از خود شروع کنند و نباید شاهد ازدواج های مفصل در خانواده های آن ها باشیم. بهتر است مسئولان از پشت قاب ها خارج شوند و نحوه زندگی شخصی آن ها به تصویر کشیده شود تا زندگی مسئولان نیز مانند مردم ساده شود.

وزیر ارتباطات درباره فضای مجازی گفت: فضای مجازی وسیله ای برای اصلاح الگو رفتاری و عملی جامعه و خانواده است. باید مسئولان را تشویق کنیم تا برای اصلاح آسیب های اجتماعی در جامعه و فضای مجازی، تعاملات موفق زندگی خود را به اشتراک گذارند تا به عنوان الگویی در حوزه خانواده موفق محسوب شوند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار