کد خبر: ۷۶۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 04 August 2019
 
اعلام عکس‌های برگزیده نخستین فراخوان عکس چای ایرانی

 

تابناک / دبیر فراخوان عکس چای ایرانی از مشخص و اعلام شدن تصاویر برگزیده نخستین فراخوان عکس با سوژه چای ایرانی در سال ۹۸ خبر داد.

محمدجواد گل محمدی افزود: در جلسه ای که از سوی هیأت داوران متشکل از کارشناسان سازمان چای و صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور به عنوان داوران داخلی و چهار نفر از داوران بیرون از سازمان در سالن کنفرانس سازمان چای در لاهیجان تشکیل شد، بیش از یکصد عکاس در این فراخوان شرکت کردند که نزدیک به ۶۰۰ عکس ارسالی آنان  مورد ارزیابی قرار گرفت .

وی اظهار داشت: در نهایت ۱۰ عکس در بخش دوربین حرفه ای و ۱۰ عکس در بخش دوربین گوشی تلفن تلفن همراه به عنوان عکس های منتخب از سوی داوران برگزیده شدند که طی مراسمی از عکاسان منتخب با اهدای جوایز و لوح، تقدیر به عمل می آید.

وی خاطرنشان کرد: این فراخوان به همت سازمان چای کشور و با همکاری صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور در محورهای باغات چای ایران، رونق تولید چای ایرانی، کارآفرینی در صنعت چای، اشتغال روستایی و زنان چایکار، چایخانه ایرانی و چای و گردشگری انجام شده بود که عکاسان آثار خود را از سراسر کشور به این سازمان ارسال کردند.

گل محمدی تصریح کرد: این اولین فراخوان عکس توسط سازمان چای در سالیست که مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید نام گذاری کردند و قرار است پس از این، همه ساله این فراخوان ادامه یابد.

به گفته وی تا پانزدهم مرداد ماه جاری اسامی برندگان اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: مهلت ارسال آثار  تا پانزدهم  تیر ماه سال جاری تعیین شده بود که این مدت تا ۳۱ تیرماه تمدید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار