کد خبر: ۷۶۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 04 August 2019
استخدام دکتر روانشناس جهت بهبود روند آماده سازی روانی ورزشکاران گیلانی
 

 

تابناک / مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت :جهت بهبود روند آماده سازی روانی ورزشکاران گیلانی که سهیمه المپیک دریافت خواهند کرد ، دکترای روانشناس استخدام کرده ایم.

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اهمیت فوق العاده سهمیه المپیک برای گیلان پس از60 سا ل و ضرورت توجه ویژه به ورزشکاران اعزامی گفت : به منظور کسب بهترین نتایج و تکرار قهرمانی های محمود نامجو یک دکتر برجسته روانشناس را برای ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک کنند ، استخدام کرده ایم .

وی افزود : با توجه به کارکرد بسیار خوب برخی ورزشکاران گیلانی و کسب امتیازات لازم در رقابتهای بین المللی ، احتمال کسب سهمیه دور از انتظار نخواهد بود .

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان توجه به ابعاد شخصیتی ورزشکاران نخبه را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد : برای موفقیت ورزشکاران اعزامی بصورت ویژه هرگونه خدماتی که لازم باشد تدارک خواهیم دید.

بخشی دورنمای ورزش استان را خوب ارزیابی کرد و گفت : با کسب سهیمه المپیک شور و هیجانی وصف ناپذیر در بین اقشار مختلف جامعه و بخصوص نسل نوپای آن ایجاد شده و این امر به انگیزش آنان برای پرداختن به ورزش کمک خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار