مرحله حذفی رقابت های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان جام پسران باران با پیروزی تیم ملوان بندرانزلی آغاز شد.
کد خبر: ۷۶۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 01 August 2019

 

تابناک / در این دیدار تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی  با نتیجه ۶۲ بر ۳۸ برابر تیم بسکتبال صومعه سرا به برتری دست یافت تا شانس ملوانان برای صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها افزایش یابد.

در جریان این دیدار و در کوارتر اول ، تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی با  نتیجه ۱۷ بر هشت به برتری دست یافت و در کوارتر دوم نیز ، دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند اما تیم بسکتبال ملوان توانست با نتیجه ۱۲ بر ۹ در این کوارتر نیز پیروز شود تا نیمه اول این بازی با نتیجه ۲۹ بر ۱۷ به سود تیم ملوان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در کوارتر سوم این دیدار، تیم بسکتبال ملوان بندرانزلی برتری خود را حفظ کرد و موفق شد با نتیجه ۱۸ بر ۱۱ به پیروزی برسد اما در کوارتر  چهارم،  این تیم صومعه سرا بود که از فرصت ها بهتر استفاده کرد و این کوارتر را با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ به سود خود پایان داد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه ۶۲ بر ۴۶ به سود تیم ملوان انزلی پایان یابد.

در دیگر دیدارهای مرحله حذفی رقابت های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان ، تیم های چای رفاه لاهیجان و عقاب تالش مقابل هم قرار می گیرند، تیم های بسکتبال دنیای فلز رشت و شهرداری لنگرود به مصاف هم می روند و در دیگر دیدار نیز، تیم های مهندسین گیلان و درفک گلبند رشت رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

در مرحله حذفی رقابت های بسکتبال لیگ مردان استان گیلان جام پسران باران  هشت تیم حضور دارند که هر تیم بتواند دو بازی از سه بازی را به سود خاتمه دهد، به مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها راه خواهد یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار