تابناک / سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت از برگزاری برنامه هفتگی میز خدمت شهرداری در مصلی شهر رشت خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 01 August 2019
 
برگزاری میز خدمت شهرداری در مصلی رشت با هدف شناسایی مشکلات شهروندان
 

تابناک / سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت از برگزاری برنامه هفتگی میز خدمت شهرداری در مصلی شهر رشت خبر داد.

علیرضا قانع سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در هشتاد و دومین نشست کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر رشت، دیدار چهره به چهره مردم با مسئولان را ارتباطی مستقیم دانست که می تواند در رفع نیازهای مردم و حل مشکلات آنها موثر باشد.

وی گفت: با این نگاه شهرداری رشت با تاکیدات دکتر حاج محمدی بر آن شده است روزهای جمعه هر هفته میز خدمت را در مصلی رشت برگزار می نماید.

همچنین علیرضا قانع ادامه داد: این برنامه به شیوه ای اجرا خواهد شد که درخواستهای مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت ثبت و پیگیری شود و همه کارها به طور الکترونیک و با اتوماسیون انجام گردد.

وی تاکید نمود: هر درخواست ثبت شده مردمی در این فرآیند، در چارچوب برنامه مدون و معین به مسئولان مربوطه اطلاع رسانی شده و پیگیری می گردد. مجموعه شهرداری با پرپایی میز خدمت تمامی تلاش خود را به جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان به کار خواهد بست تا رضایتمندی شهروندان تامین گردد.

 وی ادامه داد: تمامی تلاش ما در اجرای میز خدمت حضور شهرداران مناطق در اجرای این روند می باشد، تا در این فرآیند تنها مدیران مرکزی شهرداری به پاسخگویی نپردازند و هر هفته یکی از مدیران مناطق نیز حضور داشته باشند.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در ادامه افزود: با استفاده از سامانه پیام کوتاه، رسانه ها و شبکه های اجتماعی هم اطلاع رسانی در زمینه حضور مسئولان مربوطه در میز خدمت انجام می شود.

وی ادامه داد: به طور مثال برای این هفته در روز جمعه ۱۱ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح شهردار رشت به همراه مدیران منطقه چهار شهرداری مشکلات محلات یخسازی، حافظ آباد، نخودچر، صف سر، پاسکیاب، عینک، ولکس، حمیدیان، سلیمانداراب، الکتریک و شهرک قدس را به طور ویژه مورد توجه و بررسی قرار خواهند داد.

قانع در ادامه تاکید نمود: امیدواریم با این اقدام بتوانیم هر چه بیشتر رضایت شهروندان را جلب نماییم و با شناسایی مشکلات کوچک و بزرگ متعدد شهروندان، در راستای مرتفع کردن مشکلات گام های موثری برداریم و به طور ویژه و جهادی به حل مشکلات بپردازیم.

وی در ادامه در باره انگیزه ها، اهداف و برنامه های اجرای طرح میز خدمت شهرداری رشت در مصلی گفت:مجموعه مدیریت شهری به عنوان یک نهاد خدمتگزار وظایف متعددی را بر عهده دارد و شهرداری به عنوان اولین و مهمترین نهاد خدماتی که مستقیما با مردم در ارتباط است می بایست هر روز مشکلات و مسائل شهری شهروندان را از نزدیک لمس نماید. و باید در این امر تدابیر گوناگونی را برای رفع مشکلات در نظر گیرد و با راهکار های عملیاتی و اجرایی، خدمات شایسته ای را ارائه کند.

وی اظهار داشت: یکی از زمینه های اصلی جلب مشارکتهای مردمی، افزایش اعتماد اجتماعی به مجموعه مدیریت شهری است که این مهم با راه اندازی میز خدمت که بتواند کاملاً تاثیر گذار بوده و خدمت به معنای واقعی را برای شهروندان انجام دهد، محقق می گردد.

و قانع در پایان تاکید کرد: بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان در زمینه های مختلف مربوط به وظایف شهرداری، تسهیل ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری، افزایش اعتماد و اطمینان اجتماعی و در نهایت جلب و جذب مشارکتهای مردمی در انجام پروژه های شهری را از اهداف اصلی برگزاری میز خدمت شهرداری رشت عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حمید مزدگیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
سلام خدمت جناب عالی ، مشکل مستاجر را حل کنید
حمید مزدگیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
سلام خدمت جناب عالی ، مشکل مسکن را حل کنید وام مسکن دارم ولی یکدفعه قیمت خانه رفت بالا مستاجر بودن خیلی سخته ، از رشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار