تابناک / رجایی با بیان اینکه کارخانه کمپوست لنگرود تا‌ پایان سال جاری راه اندازی می شود گفت: تاکنون سوله ها آماده و تجهیزات خریداری شده و هزینه ۱۵ میلیارد تومانی نیز برای احداث این کارخانه پیش بینی شده است.
کد خبر: ۷۶۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 29 July 2019
تابناک / رجایی با بیان اینکه کارخانه کمپوست لنگرود تا‌ پایان سال جاری راه اندازی می شود گفت: تاکنون سوله ها آماده و تجهیزات خریداری شده و هزینه ۱۵ میلیارد تومانی نیز برای احداث این کارخانه پیش بینی شده است.
 
 
 
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «سید مهدی رجایی» در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص عملکرد چهار ماهه شهرداری در سال جاری که امروز(یک‌شنبه،  ۶مرداد ) در سالن اجتماعات شهرداری لنگرود برگزار شد، گفت: شهرداری لنگرود در دوره پنجم شورای شهر برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی را پیش بینی کرده است که در نیمه اول سال جاری سه برنامه میان مدت باغ ملی، محوطه پل خشتی و لوله گذاری خیابان امام خمینی انجام شد.

 

*انجام ۱۵ هکتار آسفالت معابر در سال جاری

شهردار لنگرود با بیان اینکه در سال جاری ۱۵ هکتار آسفالت معابر در اولویت برنامه شهرداری است، تصریح کرد: تاکنون ۱۰ هکتار آسفالت معابر انجام شد که مابقی نیز طی ماه های آتی انجام می شود که بعد از اتمام ۱۵ هکتار آسفالت معابر لنگرود می توانیم ادعا کنیم که هیچ یک از خیابان‌های اصلی لنگرود مشکل آسفالت و سختی تردد برای شهروندان ندارد.

 

وی ادامه داد: از ۱۰میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده برای آسفالت تاکنون سه میلیارد تومان از هزینه ها از محل اعتبارات دولتی پرداخت شد.

 

* پیاده راه طبیعت در کنار تالاب لنگرود احداث می شود

رجایی در خصوص پیاده روهای سطح شهر و اینکه پیاده راه طبیعت در چند فاز انجام می شود، گفت: کار زیرسازی پیاده راه طبیعت از میدان مصلی تا‌میدان طبیعت  انجام شد که این پیاده راه در چند فاز انجام و مسیر پیاده روی زیبا در کنار تالاب لنگرود ایجاد می‌شود.


*نوید عدم مشکل آب‌گرفتگی خیابان‌ها به شهروندان لنگرودی

شهردار لنگرود در کنار کارهای عمرانی انجام شده در شهرستان، یکی از معضلات لنگرود را آبگرفتگی خیابان‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: میدان امام حسن مجتبی(ع)، خروجی مناسبی ندارد و طرح لوله گذاری این میدان، مصوبه ستاد بحران استان و سازمان شهرداری های کشور را اخذ کرده و قرارداد هم با پیمانکار منعقد شده که ظرف ۲۰ روز آینده کار لوله گذاری این میدان به طول یک کیلومتر شروع می شود.

 

رجایی ادامه داد: با انجام لوله گذاری ها خیابان های حافظ، سعدی و امام خمینی می توان نوید عدم مشکل آبگرفتگی خیابان ها را با انجام پروژه میدان امام حسن مجتبی( ع) به شهروندان لنگرودی داد.

 

وی در خصوص کوچک شدن بدنه شهرداری و استفاده از نیروهای جوان در شهرداری، گفت:  ۴۶ نفر ظرف مدت دو سال بازنشسته شدند و شهرداری لنگرود درصدد کوچک کردن بدنه شهرداری است.

 

شهردار لنگرود از راه اندازی شرکت تعاونی مصرف کارکنان به زودی خبر داد و خاطرنشان کرد: بیمه منازل مسکونی در سطح شهر ( برای دومین سال)، تشکیل صندوق رفاهی کارکنان شهرداری از دیگر برنامه های شهرداری لنگرود است.

 

رجایی در پایان در خصوص کارخانه کمپوست، گفت: کارخانه کمپوست تا‌ پایان سال جاری راه اندازی می شود که تاکنون سوله ها آماده و تجهیزات خریداری شد که از ۱۵ میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده تاکنون دو و نیم میلیارد تومان از سازمان شهرداری‌ها و سه میلیارد تومان هم از سازمان برنامه و بودجه کشور تامین شد.

 

گفتنی است، این نشست خبری در راستای پیوستن شهرداری لنگرود به پویش#روز_خبرنگار_روز_نشست_خبری_نیست  برگزار شد تا روز خبرنگار صرفا روز تجلیل از خبرنگاران باشد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار