تابناک / شهردار لنگرود با بیان اینکه در دوره اخیر شهرداری و شورا تصمیم بر آن شد 60 نفر از افرادی که به سن بازنشستگی رسیده‌اند اقدامات ترخیص آن طی دوره اخیر شورا انجام شود، گفت: در دو سال گذشته 36 نفر از پرسنل بازنشست شده‌اند و سعی داریم با کوچک کردن بدنه شهرداری و برون‌سپاری، کارهای این مجموعه شهری را با سرعت بیشتری انجام شود.
کد خبر: ۷۶۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 29 July 2019

تابناک / شهردار لنگرود با بیان اینکه در دوره اخیر شهرداری و شورا تصمیم بر آن شد 60 نفر از افرادی که به سن بازنشستگی رسیده‌اند اقدامات ترخیص آن طی دوره اخیر شورا انجام شود، گفت: در دو سال گذشته 36 نفر از پرسنل بازنشست شده‌اند و سعی داریم با کوچک کردن بدنه شهرداری و برون‌سپاری، کارهای این مجموعه شهری را با سرعت بیشتری انجام شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، سید مهدی رجایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری لنگرود با بیان اینکه از آغاز فعالیت خود در شهرداری برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و درازمدتی را مدون کردیم، اظهار کرد: احیا محوطه پل خشتی لنگرود و باغ ملی ازجمله برنامه‌های میان‌مدت شهرداری بود که هفته گذشته با حضور رئیس سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهر لنگرود آب‌گرفتگی زیاد در زمان باراندگی بود، افزود: لوله‌گذاری سطح شهر یکی از اقداماتی بود که توسط شهرداری انجام شد که نشان داد در جمع‌آوری آب‌های سطحی در بارش‌های گذشته مؤثر است.

شهردار لنگرود با بیان اینکه در چهار ماه نخست سال جاری ۱۵۰ هزار متر از خیابان‌ها و معابر اصلی شهر آسفالت شد، تصریح کرد: برای انجام آسفالت ۱۰ میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شد که از این مقدار، تاکنون دوسوم مبلغ مناقصه آسفالت شهری انجام شد و باقیمانده آسفالت نیز در هفته‌های اخیر و در صورت مساعد بودن هوا انجام می‌شود.

رجایی با اشاره به ایجاد پیاده راه سلامت در جاده لیلاکوه بیان کرد: این پیاده راه‌سازی از میدان مصلی به سمت میدان طبیعت در پارک فجر انجام می‌شود که زیرسازی آن انجام‌شده و به‌زودی پالت کاری و سنگ‌فرش کردن این‌ مسیر آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول چند سال گذشته در زمان‌ باراندگی همواره با مشکل آب‌گرفتگی در میدان امام حسن مجتبی و جاده چمخاله روبرو بودیم، گفت: طرح مطالعاتی برای رفع آب‌گرفتگی این مسیر انجام‌شده و لوله‌ها نیز خریداری‌شده و طرح عملیاتی آن اوایل شهریور آغاز می‌شود که امیدواریم با انجام این پروژه دیگر شاهد آب‌گرفتگی این‌ مسیر نباشیم.

شهردار لنگرود با بیان اینکه شهرداری‌ها همواره در پرداخت حقوق با مشکل مواجه بود، تصریح کرد: در دوره اخیر شهرداری و شورا تصمیم بر آن شد 60 نفر از افرادی که به سن بازنشستگی رسیده‌اند اقدامات ترخیص آن انجام شود که در دو سال گذشته 36 نفر از پرسنل بازنشست شده‌اند و سعی داریم با کوچک کردن بدنه شهرداری و برون‌سپاری، کارهای این مجموعه شهری را با سرعت بیشتری انجام شود.

رجایی با اشاره به بیمه منازل مسکونی شهر لنگرود گفت: در دو سال گذشته تمام منازل شهر لنگرود بیمه حوادث شدند و در سال جاری نیز ۱۰ مغازه تجاری شامل این بیمه می‌شوند که در زمان حوادث حادثه دیدگان از مزایای بیمه استفاده کنند.

وی با اشاره به تشکیل صندوق رفاهی شهرداری لنگرود خاطرنشان کرد: با تصمیم شهرداری و شورا این صندوق تشکیل شد تا به کمک پرسنل خود آید که در زمینه پرداخت هزینه‌های درمان و کمک‌هزینه سفر و غیره از پرسنل خود در مواقع ضروری حمایت کند که این مهم کمتر در شهرداری‌های دیگر اتفاق افتاده است.

شهردار لنگرود با اشاره به انجام کارهای فرهنگی و ورزشی در دوره اخیر شورای شهر و شهرداری افزود: برگزاری جشنواره در هر هفته و مناسبت‌ها، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و اطلاعات عمومی و فعالیت‌های ورزشی ازجمله اقداماتی است که شهرداری آن‌ها را وظیفه خود دانسته و با استقبال مردم‌ نیز مواجه بوده است.

رجایی با بیان اینکه آموزش پسماند یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری است، تصریح کرد: در چند سال گذشته طبق تفاهم‌نامه با محیط‌زیست و آموزش‌وپرورش، کلاس‌های آموزشی در مدارس شهر برای فرهنگ‌سازی از سنین کم در بین دختران و پسران برگزارشده که این کلاس‌ها ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار