امام‌ جمعه ایلام ؛
امام‌ جمعه ایلام گفت : توقیف کشتی انگلیس و سرنگونی پهپاد آمریکا در ایران نشان از بدبختی این دو کشور استعمارگر و آغاز صیانت جهان اسلام است.
کد خبر: ۷۶۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 27 July 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عنوان کرد: ساقط شدن پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جهان است که باعث خار در چشمان دشمن شده است.

کریمی تبار اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا با خارج شدن از قرارداد برجام، اعتبار جهانی خود را از دست داد و این موضوع سبب بی‌اعتمادی عمومی به این کشور و متحدانش شده است.

وی عنوان کرد: ایرانیان بر اساس سابقه تاریخی از جمله برجام تحت هیچ شرایطی به آمریکا و اروپا اعتماد ندارند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و قدرت آمریکا رو به زوال است و هیچگاه تسلیم آمریکا نمی‌شویم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز حماسه کوشک ایوان در هشت سال دفاع مقدس، گفت: ایلام در جنگ ۸ سال دفاع مقدس از محورهای مختلف مورد تهاجم قرار گرفت، این استان در آن شرایط با اوج مظلومیت و شجاعت در سنگرها به دفاع از خاک میهن پرداختند و این امر مهم سند افتخار مردم ایلام است.

خطیب جمعه ایلام با توصیه به بانوان به الگوپذیری از حضرت معصومه (س) آنان را به توصیه به رعایت به حجاب و حفظ گوهره وجود خود از نگاه نامحرمان دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار