امام‌جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: در تحریم فلج‌کننده آمریکا بر ایران، باتقواها محکم ایستادند و در عوض کاپیتالیست ها در زمین دشمن بازی کردند و تسلیم شدند زیرا تقوا نداشتند.
کد خبر: ۷۶۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ 27 July 2019

به گزارش تابناک فارس: آیت‌الله لطف‌الله دژکام همچنین با اشاره به اهمیت تقوای سیاسی نیز بیان داشت: تقوای سیاسی نیاز امروز جامعه است تا کسی نتواند دیگری را فریب دهد. امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و امیدواریم مردم طوری کاندیدای خود را انتخاب کنند که در پایان نگویند فلانی ما را فریب داد.

وی با اشاره به ویژگی‌های عدالت‌خواهانه نماز جمعه گفت: حرکت عدالت‌خواهانه مستقیماً در نماز جمعه پیگیری می‌شود به‌طوری‌که هر جا ظلمی در جامعه رخ می‌دهد، خوف ظالم از این است که مبادا خبر آن به گوش امام‌جمعه برسد و وی در خطبه‌ها آن را مطرح کند.

گویا این خوف شامل اختلاسگران و محتکران و رانت خواران و ...نمی شود که همچنان با قدرت به فساد افکنی های خود می پردازند!!!

دژکام همچنین تقوا را مانع بی‌حیایی دانست و اظهار داشت: بی‌حیایی اقسامی دارد و یکی از اقسام آن بی‌حیایی در لباس و پوشش است چراکه فرد بی‌حیا می‌خواهد جلوه گری و خودنمایی کند؛ نمونه آن در برخی پوشش‌ها امروز می‌بینیم.

امام جمعه شیراز در مورد پتروشیمی استان فارس گفت: حداقل 4 پتروشیمی باید در استان ایجاد شود، اعتبار آن هم مشخص شده است اما بعضی از افراد در این مسئله که به آن ها مربوط هم نیست سنگ اندازی می کنند، سنگ نیندازند. می گویند اعتبار آن آمده ولی شروع نمی کنند.با همت مدیران ارشد استان باید این طرح شروع بشود تا زمینه اشتغال جوانان نیز فراهم گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار