تابناک / گفته می شود برخی تصمیمات عجولانه حاج محمدی که به دلیل عدم شناخت کافی از فضای مدیریتی رشت اتخاذ می شود عامل اصلی این تصمیم تعدادی از مدیران خوشنام شهرداری رشت بوده است.
کد خبر: ۷۶۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ 24 July 2019

رفتارهای مدیریتی شهردار رشت و مدیران خوشنامی که استعفا خواهند داد


تابناک / گفته می شود برخی تصمیمات عجولانه حاج محمدی که به دلیل عدم شناخت کافی از فضای مدیریتی رشت اتخاذ می شود عامل اصلی این تصمیم تعدادی از مدیران خوشنام شهرداری رشت بوده است.

اختصاصی حرف تازه – شنیده ها از راهروهای شهرداری حاکی از آن است به دلیل برخی رفتارهای مدیریتی ناصر حاج محمدی، احتمال استعفای تعدادی از مدیران خوشنام شهرداری رشت وجود دارد.

بر این اساس گفته می شود برخی تصمیمات عجولانه حاج محمدی که به دلیل عدم شناخت کافی از فضای مدیریتی رشت اتخاذ می شود عامل اصلی این تصمیم از سوی تعدادی از مدیران خوشنام شهرداری رشت بوده است.

گفته می شود این مدیران قصد دارند با این استعفا، ضمن اعتراض به روند حرکتی اشتباه شهردار جدید رشت، در جهت حفظ مقبولیت اجتماعی خود گام بردارند تا این تصمیمات به نام آنها ثبت نشود.

هنوز این شنیده ها به طور قطعی تایید نمی شود و باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده کدام مدیران استعفا خواهند داد؟

 

 

انتصابات حاج محمدی و مدیرانی که یکی پس از دیگری کارشناس می شوند!


تابناک / گزارش های دریافتی حاکی از آن است ناصر حاج محمدی، یکی دیگر از مدیران شهرداری رشت را به درجه کارشناسی تنزل داده است.

اختصاصی حرف تازه – گزارش های دریافتی حاکی از آن است ناصر حاج محمدی، یکی دیگر از مدیران شهرداری رشت را به درجه کارشناسی تنزل داده است.

این مدیر که از جمله مدیران خوشنام و پاکدست شهرداری رشت بوده روز گذشته از مسئولیت خود برکنار شده است و هنوز هیچ مسئولیت جدیدی نیز به او سپرده نشده است.

پیش از این شهردار رشت، پس از تغییر و تحولات در حوزه روابط عمومی، دو مدیر سابق این حوزه را به درجه کارشناسی تنزل داده بود. مدیریت سرمایه انسانی شهرداری رشت نیز یکی دیگر از مواردی بود که مدیر سابق آن هنوز مسئولیت جدیدی بر عهده نگرفته است و بر اساس این گزارش تا کنون دست کم ۴ مدیر به این سرنوشت دچار شده اند.

این در حالی است که شهردار رشت از همان روز اول در تلاش بود تا برای ۴ نفر از خارج شهرداری مسئولیت بگیرد اما ظاهرا کوچک ترین ارزشی برای مدیران داخلی شهرداری رشت قائل نیست و یک به یک آنها را به درجه کارشناسی تنزل می دهد!

 

 

تله صداوسیمای گیلان برای شهردار رشت/ ساخت گزارش خبری به سبک سریال‌های با کیفیت شبکه باران!

 

به گزارش رشت۲۰، باید قبول کنیم که در ماجرای تاکسی سواری ناصر حاج محمدی بخش عمده ای از تقصیر بر گردن کسانی بود که این پلاتو نویسی را بر عهده داشتند. پلاتوای که شهردار رشت را به دام انتقادات بی رحمانه ای گرفتار کرد.

 

 

اگرچه انتقاد نسبت به این ویدئو کاملاً صحیح است اما باید قبول کرد بخش عمده ای از تقصیرات بر گردن کسانی است که سناریو را تعریف و به مرحله اجرا در آوردند. همان هایی که البته خیلی زود در اینستاگرام شخصی خود به منتقدین تاختند و هرچه در دهانشان بود نثار خبرنگاران منتقد کردند.

به هر حال هرچه که بود چندین اشکال در این ماجرا قابل لمس بود، مطالعه کتاب با عینک آفتابی را نمی توان نادیده گرفت اما پخش شدن صحبت شهردار که به عکاس می گوید از عنوان کتاب عکس بگیرد از آن اشتباهات فاحش صداوسیمای گیلان در تخریب حاج محمدی است. باید قبول کنیم کهحاج محمدی حدود یک ماه و چند روز است که به رشت آمده و هنوز فضا را در دست نگرفته است و به قول اعضای شورا باید به او وقت بیشتری داد. اما ساخت سناریویی شبیه به سناریوی مورد انتقادت قرار گرفته برای شهردار بندرعباس آنهم با بیسیم و الی ماشاءالله در این گزارش خبری جای نقد بسیار داشت.

در هر صورت باید قبول کرد ناصر حاج محمدی تمام و کمال مقصر این ماجرا نیست و نقش صداوسیما در ایجاد هجمه علیه او بسیار زیاد است. حاج محمدی شاید نیاز به زمان بسیار بیشتری داشته باشد تا بتواند فضاهای موجود در شهر رشت را بشناسد و اکنون قطعاً متوجه بسیاری از مسائل شده است.

نکته دیگر در خصوص حواشی تاکسی سواری حاج محمدی سواستفاده برخی از دلالانی است که در خط مقدم تخریب تمامی گزینه های شهرداری رشت طی فرآیند حدوداً یازده ماهه شهردار رشت، قرار داشتند. قطعاً انتقاد رسانه های دلسوز نسبت به این اتفاق متفاوت از ماهی گیری این افراد از آب گل آلود است و آنها می بایست بدانند که دیگر قرار نیست شهردار و استاندار و مدیرکل از قلیانسراها تعرفه شوند و در نتیجه احکام مشاوره ای برای این افراد صادر شود تا از کنار آن به دلالی خود بپردازند.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که شهر رشت تاکنون ۲ سال از زمان خود را از دست داده و اکنونآنهایی که دلسوز این شهر هستند باید کمک کنند تا بار دیگر قطار توسعه در این شهر روی ریل قرار بگیرد. هرچند که هنوز هم این اعتقاد وجود دارد که اجرای این نمایش به نام گزارش خبری توهین به شعور مردم با فرهنگ و تیزهوش رشت است. توهینی که صداوسیمای گیلان بخاطر ساخت آن باید پاسخگوی رشتوندان باشد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار