همزمان با سفر استاندار مطرح شد
مردم زیلایی سرانجام پس از ۴۰ سال انتظار امروز نوید روشن شدن مشعل گاز در منطقه خود را از زبان استاندار شنیدند.
کد خبر: ۷۶۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ 20 July 2019
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس، معاون سیاسی و عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل استان در ادامه سفرهای شهرستانی، زیلایی را به عنوان دومین مقصد این سفرها انتخاب کرد.


کلانتری در مسجد روستای موشمی سفلی و در جمع مردم با اشاره به اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و توقیف نفتکش متخلف انگلیسی، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بار دیگر اقتدار و ایستادگی این ملت را به نمایش گذاشتند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما ملتی هستیم که علی رغم همه تحریم ها،تهدیدها و کارشکنی های دشمنان، با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تدابیر دولت تدبیر و امید و توانمندی مثال زدنی نیروهای مسلح در برابر زورگویی های ابرقدرتها مقاومت کرده‌ایم.

کلانتری با اشاره به محدودیت های مالی دولت و تحریم ها، تاکید کرد: بدون شک خدمت رسانی به بخش محرومی چون زیلایی به واسطه سخت گذر بودن منطقه و پراکندگی جمعیت بسیار هزینه بر است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: درست است که این هزینه چند برابر خدمت رسانی در مناطق دیگر است اما این موضوع هرگز مانع خدمتگزاری به این مردم نمی شود.

وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته خدمات شایانی به مردم ارائه کرده است، افزود: در ادامه این خدمات و در راستای اجرایی کردن مصوبات سفر استاندار قبلی، خودم را مسئول می دانم و همه آن مصوبات بند به بند و در حوزه های مختلف باید اجرا شوند.

کلانتری ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده از سوی مسئولان و همکاری مردم، عنوان کرد: در حوزه های توانمندسازی بانوان،کاهش آسیب های اجتماعی اقدامات مناسبی صورت گرفته است که باید هم از نظر کیفی و هم کمی گسترش یابد.


مقام ارشد اجرایی استان افزود: دو سالن ورزشی بخش زیلایی و زمین چمن مصنوعی نیز باید تا سفر بعدی در این منطقه تکمیل و احداث شود.

کلانتری با بیان اینکه گازرسانی به این منطقه مهم ترین اولویت مردم زیلایی است، عنوان کرد:
تلاش شود کلنگ گازرسانی به این منطقه با اعتبار اولیه ۵۳۰ میلیارد ریال تا پایان مهرماه ۹۸ به زمین زده شود.


وی در بخش دیگری از سخنانش از راه اندازی مرکز بهداشتی و درمانی موشمی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شد و ۲۰۰ میلیون تومان دیگر نیز در کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد برای تکمیل آن پیش بینی و تخصیص می یابد.

کلانتری افزود: در راستای سلامت مردم و ارتقای خدمات بهداشتی در منطقه یک پزشک دیگر نیز از این به بعد به کادر پزشکی و یک دستگاه آمبولانس نیز به امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی منطقه نیز اضافه خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مدیران باید تمام استان را ببینند، تصریح کرد: ما در مقابل همه ۷۲۰ هزار نفر جمعیت استان متعهد هستیم ولی اولویت خدمت رسانی به مناطق محروم از جمله دیشموک و زیلایی است.

وی تاکید کرد: که همه خدمتگذاری مردم هستیم و باید برای توسعه و آبادانی همه نقاط استان تلاش کنیم.
کلانتری از سفر محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در نیمه اول مردادماه به استان خبر داد و گفت: فصل جدیدی از سفر مدیران کشوری به استان برای بررسی و رفع مشکلات مردم کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود.
وی خاطر نشان کرد: از جمله درخواست‌های مردم دسترسی به اینترنت 4g بود که مقرر شد طی ماه‌های آینده و قبل از پایان سال مخابرات استان نسبت به این مطالبه مردم اقدام کند.
استاندار همچنین  از زیرسازی،بهسازی و آسفالت راه‌های ارتباطی ۳۶ روستای این منطقه با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال نیز خبر داد.
حضور در گلزار شهدای بخش مارگون، گلنگ زنی پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی، دیدار با مردم روستای گودتلخان، دیدار با مردم آبیدک و له فراخ موشمی، حضور در بین مردم روستای موشمی سفلی و گلنگ زنی بهسازی راه های روستایی مرتبط با محور پاتاوه _دهدشت از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش محروم زیلایی بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رودتلخ ممبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
جناب آقای استاندار محترم اول شما رودتلخ ممبی شهرستان بهمئی را در مرز باغ ملک خوزستان بازدید بفرما سپس محرومترین نقطه محروم استان را به همه معرفی کنید مردم زیلایی و دیشموک از نظر آب و هوای خدادادی می توانند زندگی عادی خود را ادامه دهند اما مردم رودتلخ در دمای 52 درجه زندگی غیرعادی(تله خواری) را دارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار