معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ توسط کارگروه تنظیم بازار کشور ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است گفت: در صورت تخطی از این قیمت سازمان تعزیرات با متخلفان برخورد می‌کند.
کد خبر: ۷۶۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 18 July 2019

 

تابناک / عباس تابش صبح امروز در جمع خبرنگاران از تثبیت قیمت خرید مرغ در بازار کشور خبر داد و اظهار داشت: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور، نرخ خرید مرغ برای مصرف‌کنندگان 12 هزار و 900 تومان تعیین شده است و هرگونه عدول از این قیمت مشمول برخورد سازمان تعزیرات می‌شود. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت رعایت مصوبات کارگروه تنظیم بازار کشور را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در تمام استان‌ها با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی تحولات بازار مصرف را به دقت تحت کنترل داشته و با متخلفانی که از قیمت‌های تعیین شده عبور کنند برخورد خواهند کرد.
 
رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه علاوه بر قیمت مرغ نرخ برخی از کالاهای مصرفی دیگر نیز توسط ستاد تنظیم بازار کشور تثبیت شده است تصریح کرد: تا این لحظه هیچ گونه تغییری در مبنای قیمت نان و گندم برای تهیه نان نداریم بنابراین قیمت آن فعلاً بدون تغییر باقی می‌ماند. 

 

تابش تصمیم کارگروه تنظیم بازار کشور در مورد اعلام نرخ‌ جدید کارمزد در شالیکوبی‌های استان گیلان را نیز مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: تا این لحظه هیچ‌گونه پیشنهاد و درخواستی مبنی بر تغییر نرخ کارمزد شالیکوبی‌‌ها به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و وزارت صمت نرسیده است.

وی عدم افزایش نرخ کارمزد شالیکوبی‌های استان گیلان را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه نرخ شالیکوبی‌ها مانند سال گذشته محاسبه می‌شود اظهار داشت: بازرسان استانی سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه تعزیرات حکومتی گیلان در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، گشت‌های بازرسی خود را ادامه می‌دهند.

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در مورد نرخ ثبت‌نام در مهدکودک‌ها و تصمیمات کارگروه تنظیم بازار کشور در این باره نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه هیچ پیشنهادی در این راستا اعلام نشده است این به منزله این خواهد بود که هیچ تغییر قیمتی در مهدکودک‌ها به نسبت سال گذشته اعمال نمی‌شود. 

منبع: تسنیم
برچسب ها: مرغ ، قیمت مرغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار