کد خبر: ۷۶۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ 17 July 2019

تابناک / سرهنگ نمازی از برخورد ناجا با رستوران ‌ها و باغ‌ هایی که در شهرستان آستارا اقدام به پخش موسیقی زنده و کشف حجاب می‌ کنند، خبر داد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرهنگ« محمد نمازی» سه شنبه( ۲۵ تیر) در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان که در محل نیروی انتظامی برگزار شد اظهارکرد: امنیت نسبی و خوبی را در کشور داریم و این امنیت را مدیون خون شهدا، تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی هستیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا امنیت شهرستان را خوب دانست و خاطرنشان کرد: آستارا یکی از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است و این درسایه تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی و مشارکت مردم به دست آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه در مدت سه ماه سال جاری ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در آستارا کشف شده است، تصریح کرد: مواد مخدرهای کشف شده از نوع شیشه و هروئین هستند.

 

سرهنگ نمازی با بیان اینکه در این مدت ۱۸۳ فقره سرقت از منزل و خودرو در شهرستان آستارا کشف شده است، گفت: در این رابطه ۹۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مربوطه به مقام قضایی معرفی شدند.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا از شهروندان خواست با تجهیز منازل مسکونی و اماکن تجاری و مغازه های خود به آژیر خطر و دوربین های مداربسته هزینه جرم را برای مجرم بالا ببرند تا آنان نتوانند سرقتی انجام دهند.

 

وی به بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: در این مدت یک‌هزار و ۲۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است.

 

سرهنگ نمازی گفت: در قالب بازرسی‌های صورت گرفته، ۴۱ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن قوانین پلمپ شدند.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا تصریح کرد: در این مدت کالای قاچاق همچون مرغ، شکر، لوازم برقی و آرایشی به ارزش ۳۰۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

 

وی به اعمال قانون ۱۱ هزار و ۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و افزود: این وسایل نقلیه به علت رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی اعمال قانون شدند.

 

سرهنگ نمازی خاطرنشان کرد: از این تعداد وسیله نقلیه توقیف شده، ۲۸۵ دستگاه خودرو و ۱۹۰ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ناهنجاری‌های ترافیکی و صوتی توقیف شدند.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا از رصد بدحجابی و کشف حجاب در خودروها توسط ناظرین ناجا خبر داد و افزود: پس از رصد به آنان پیامک ارسال می شود.

 

وی اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی به دوربین البسه مجهز شده و  به ‌واسطه این دوربین صفر تا صد عملکرد پلیس ضبط و مورد پایش قرار می ‌گیرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا از برخورد با رستوران ‌ها و باغ‌ هایی که اقدام به پخش موسیقی زنده و کشف حجاب می‌ کنند، خبر داد.

 

سرهنگ نمازی از برخورد و پلمپ قلیان‌ سراهای فاقد مجوز و باغ‌ هایی که به اسم تالار در سطح بندر آستارا فعالیت می کنند، خبر داد و گفت: تاکنون در این رابطه ۶ باغ فاقد مجوز شناسایی ‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار