کد خبر: ۷۶۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ 17 July 2019
 

 

تابناک گیلان و به نقل از روز پلاس در اتفاقی باورنکردنی راننده‌ای که از ارتفاع ۴۳ متری (۱۶۰ فوتی) یک صخره در سواحل ولز با خودرو به پایین سقوط کرده بود زنده ماند. شاهدان عینی که از نزدیک شاهد این حادثه بودند بلافاصله از گروه امدادونجات پزشکی درخواست کمک کردند. چهار خودروی آتش‌نشانی به همراه خودرو‌های پلیس و یک آمبولانس بلافاصله برای کمک به راننده و سرنشینان احتمالی این خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

بنا به گفته یکی از اعضای تیم نجات این راننده بدون استفاده از تجهیزات برای برش خودرو توانست از میان لاشه آن خارج شود. این راننده که هویتش اعلام نشده است بلافاصله برای درمان به بیمارستان منتقل شد. یکی از اعضای تیم نجات در مورد این حادثه و نجات باورنکردنی این راننده گفت: “اگر من به جای این راننده بودم حتما بلیط بخت‌آزمایی می‌خریدم.”

بنا به گفته پلیس این مرد پس از انجام معاینات اولیه توسط تیم نجات در محل حادثه بلافاصله با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. خودروی او نیز از پایین صخره به بالا کشیده شد و به تعمیرگاه منتقل گردید. هنوز مشخص نیست که چه چیزی موجب سقوط این راننده به پایین صخره شده است. تحقیقات پلیس در مورد این حادثه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار