کد خبر: ۷۶۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ 17 July 2019
 


باربی را چه کسی می‌سازد؟ نقش‌آفرینی دختر شرور سینما

کارگردان “لیدی برد” و “زنان کوچک” یکی از گزینه‌های کارگردانی فیلم “باربی” است و مارگو رابی دختر شرور فیلم “پرنده‌های شکاری” نقش باربی را برعهده دارد.

به نقل از ایران آرت: پروژه‌ پرفراز و نشیب “باربی” (Barbie) که در مقاطعی قرار بود با ستارگانی چون “ایمی شومر” و “آن هاتاوی” و کارگردانانی مانند “آلیثیا جونز” ساخته شود، اکنون مسیر به کلی متفاوتی در پیش گرفته است. ورایتی گزارش می‌دهد که “گرتا گرویگ” و “نوآح بامبک” برای نگارش فیلمنامه‌ی “باربی” قراردادی به امضاء رسانده‌اند. به این ترتیب داستان معروف‌ترین عروسک دنیا باید شباهت‌های زیادی به پروژه‌های مشترک این دو فیلمساز از جمله “فرانسیس ها” و “میسترس آمریکا” داشته باشد.

 

گرویگ که در حال حاضر مراحل تدوین “زنان کوچک” را سپری می‌کند،  یکی از گزینه‌های استودیوی برادران وارنر برای کارگردانی فیلم نیز هست. بامبک هم پروژه‌ی بدون عنوان جدیدی با بازی “آدام درایور” و “اسکارلت جوهانسون” برای نت‌فلیکس ساخته که پاییز آینده اکران خواهد شد.

 

در فیلم “باربی” قرار است “مارگو رابی” نقش اصلی را برعهده بگیرد. به گزارش سی نما، پیش از آنکه وارنرها امتیاز تولید فیلم بر اساس این عروسک را خریداری کنند، سونی سال‌ها سعی داشت فیلمی در این باره خلق کند. آن‌ها ابتدا “جنی بیکس” را در سال ۲۰۱۴ برای نگارش فیلمنامه برگزیدند و در سال ۲۰۱۵ “دیابلو کودی” را برای بازنویسی استخدام کردند، اما در نهایت با “هیلیاری وینستون” برای نویسندگی فیلم به توافق رسیدند. در سال ۲۰۱۶ “ایمی شومر” به فیلم ملحق شد و او هم فیلمنامه را بازنویسی کرد، اما به علت فشردگی برنامه‌هایش در نهایت از پروژه جدا شد.

 

در ماه‌های بعد، شایعه‌ی پیوستن “آن هاتاوی” به فیلم برای بازی در نقش اصلی به گوش رسید، و “آلیثیا جونز” برای کارگردانی انتخاب شد، اما سونی در ماه‌های بعدی پروژه را واگذار کرد و برادران وارنر با “متل” قرارداد بست. تا این لحظه اطلاعاتی از داستان فیلم منتشر نشده اما نسخه‌ی شومر در مورد یک باربی بود که به علت بی‌لیاقتی و بی‌نقص نبودن از باربی‌لند بیرون انداخته می‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار