سپیدرودی‌ها شامگاه سه‌شنبه پس از تمرین قرارداد خود را در دفتر هیئت فوتبال گیلان ثبت می‌کنند و صبح چهارشنبه برای یک سفر 8 روزه راهی تهران می‌شوند و در این اردو 4 بازی تدارکاتی برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۷۶۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 17 July 2019

 

تابناک / به گزارش ندای گیلان، باشگاه سپیدرود با 3 بازیکن جدید به نام‌های میلاد احمدی، معین راشدی و هومن ربیع‌زاده عصر امروز قرارداد امضا کرد.

سپیدرودی‌ها در ابتدا با معین راشدی مدافع چپ پای 30 ساله اهل بهبهان فوتبال ایران قرارداد بست تا در فصل جدیدرشتی‌ها را همراهی کند.

راشدی پیش از سپیدرود رشت در تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال اهواز، نفت مسجدسلیمان، فجرسپاسی شیراز، نیروی زمینی تهران و نفت امیدیه بازی کرده است و موفق شد با نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر صعود کند.

میلاد احمدی دومین بازیکنی بود که عصر چهارشنبه با سپیدرود قراردادی 2 ساله امضا کرد و این فصل برای دومین سال پیاپی پیراهن این تیم را بر تن کند.

احمدی 22 سال دارد و در پست پلی میکر و هافبک طراح بازی می‌کند و فصل گذشته در چندین بازی سپیدرود در لیگ برتر به میدان رفت.

هومن ربیع‌زاده آخرین بازیکنی بود که پیش از اردوی تدارکاتی سرخ پوشان با سپیدرود قرارداد منعقد کرد تا پرونده نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه تا حد زیادی بسته شود.

ربیع‌زاده متولد 1378 در شهر رشت است و سهمیه امید باشگاه محسوب می‌شود و فصل گذشته نیز در لیگ برتر برایسپیدرود رشت به میدان رفت و فوتبالش را از جوانان پیکان تهران آغاز کرد.

همچنین امین عبدالهی و مجید احمدی از اعضای کادر اجرایی سپیدرود با این باشگاه قرارداد خود را تمدید کردند.

سپیدرودی‌ها شامگاه سه‌شنبه پس از تمرین قرارداد خود را در دفتر هیئت فوتبال گیلان ثبت می‌کنند و صبح چهارشنبه برای یک سفر 8 روزه راهی تهران می‌شوند و در این اردو 4 بازی تدارکاتی برگزار خواهند کرد.

سپیدرود موفق شده است تا امروز با پویا نزهتی و میثم فردوسی از فصل گذشته تمدید قرارداد کند و با محمدرضا زینال خیری، مهیار نوری، امید سام‌کن، میلاد تولایی، محمد روشندل، ایمان شوریابی، محمد اسماعیل نظری، محمود خمیسی، سعید قدمی، رضا درویشی، بهنام لایقی‌فر، حسام یعقوبی، ساسان شیرمردی و مجتبی محبوب مجاز به عنوان بازیکن جدید قرارداد امضا کند.

همچنین در رده زیر 23 سال و امید نیز سرخ پوشان قرارداد جواد آقایی‌پور، رضا عاشوری، حسین امینی، آرین فتوحی، آرین نصیری‌نژاد، پوریا شاه محمد، مهدی محمدپور، امیرحسین اسکندری، ماهان سروی، سپهر کوششی و علی بیجاری را تمدید کردند.

منبع: تابناک
برچسب ها: سپیدرود رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار