نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی:
تابناک / اسدالله عباسی نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر که با حضور فرماندار رودسر در دفتر شورای اسلامی این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات به حق مردم در اولویت کارهاست افزود: در این مسیر از اقدامات و برنامه های شورا و شهرداری تمام قد حمایت خواهم کرد.
کد خبر: ۷۶۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 17 July 2019
 
 

تابناک / اسدالله عباسی نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر که با حضور فرماندار رودسر در دفتر شورای اسلامی این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات به حق مردم در اولویت کارهاست افزود: در این مسیر از اقدامات و برنامه های شورا و شهرداری تمام قد حمایت خواهم کرد.


وی با اشاره به کندی تردد در مسیر صیدرمحله در سنوات گذشته گفت: ساخت پل صیدرمحله از مطالبات به حق مردم بود که اقدام شهرداری در جهت تکمیل و راه اندازی این پل کاری جهادی و انقلابی بود.
اسدالله عباسی با بیان اینکه ساحل زیبای رودسر ظرفیت ملی شدن را داراست افزود: این امر مستلزم ایجاد بسترهای لازم جهت حضور مسافرین وگردشگران را دارد و یکی از مهمترین این بسترسازی توجه ویژه به حل مشکل ترافیک خیابان شهداست.
وی توجه به بافت فرسوده شهر رودسر را از دیگر نکات مهم ارزیابی کرد و گفت: در این راستا می توان از تسهیلات کم بهره در جهت نوسازی بهره برد و این موضوع باید با جدیت دنبال شود.
نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از شورا و شهرداری خواست در زمینه تملک زمین برای آرامستان شهر رودسر، ساماندهی وضعیت بازار ماهی فروشان و کنارگذر باقرآباد را بصورت جدی دنبال کنند و نوید هرگونه حمایت در خصوص اجرایی شدن این طرحها را داد.
فرماندار شهرستان رودسر نیز در این نشست گفت: مدیریت پسماند، رضایت مندی مردم و آرامش شهری باید بصورت جدی دنبال شود.
حسین اسمعیل پور همچنین با اشاره به کمبود امکانات بویژه در حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: عدم وجود امکانات به روز در حوزه آتش نشانی از جدی ترین مشکلات موجود در حوزه شهری است که باید با استفاده از ظرفیت ها و منابع کشوری در زمینه تجهیز آن اقدامات اساسی صورت گیرد .
وی طرح آرام راه بین میادین اصلی شهر رودسر را از اقدامات مهم و ماندگار در حوزه شهری برشمرد و افزود: از اجرای این طرح ماندگار حمایت خواهم کرد.
شهردار رودسر هم در این نشست ضمن تقدیر از حمایت های نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان رودسر ، از تملک بخشی از زمین های اطراف کارخانه کمپوست خبر داد و گفت: در راستای مدیریت پسماند ، تعیین تکلیف کارخانه کمپوست رودسر در اولویت کارهای شهرداری قرار گرفته و مذاکرات با پیمانکار در جهت تعیین وضعیت در حال انجام است.
رضا زنده دل توجه به مبلمان شهری را از دیگر اقدامات شهرداری در جهت زیباسازی و رفاه حال شهروندان عنوان کرد و گفت: در این راستا در جهت نوسازی پیاده روهای سطح شهر قراردادی به ارزش ریالی 13 میلیارد ریال با پیمانکار منعقد شده و به زودی شروع بکار خواهند کرد. وی همچنین از انعقاد قرارداد با مشاور جهت انجام طرح مطالعاتی پروژه بزرگ آرام راه ( میدان تا میدان) خبر داد.
رئیس شورای اسلامی شهر رودسر هم در این نشست شوراها را نمایندگان مردم در جهت پیگیری مشکلات و مطالبات آنان برشمرد و افزود: پیگیری مطالبات به حق مردم در اولویت کارهای اعضای شورا قرار دارد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
مجتبی کاظمی با اشاره به اقدامات شورای شهر و شهرداری در جهت رفاه حال مسافرین و همچنین شهروندان گفت: در این راستا اقدامات عمرانی و رفاهی در دستور کار قرار گرفته و تلاش می کنیم با ایجاد بسترهای لازم و مصوبات، زمینه آبادانی بیش از پیش شهر را فراهم کنیم.






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار