کد خبر: ۷۶۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 15 July 2019

تابناک/ امروز برای سواحل دریای خزر رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

 

آسمان ۱۰ استان کشور بارانی است/وزش باد همراه با گرد و خاک در زابلبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق نقشه‌های هواشناسی امروز در سواحل دریای خزر شامل استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش خفیف رخ می‌دهد و ساعات بعدازظهر و اوایل شب ارتفاعات البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

روز سه شنبه در استان خراسان شمالی و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، زنجان و برخی مناطق استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار موقتی دور از انتظار نیست. همچنین طی ۲ روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق استان‌های هرمزگان و فارس، ارتفاعات جنوب کرمان و غرب اصفهان در بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر و رگبار و رعد و برق موقتی رخ می‌دهد. روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در غالب مناطق کشور جو آرام است و از امروز تا پایان هفته روند استقرار هوای گرم تابستانی در کل کشور و افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: رگبار و رعد و برق در ۶ استان کشور/ آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است


گفتنی است؛ طی سه روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک و کاهش دید افقی پدیده غالب است و در جنوب استان‌های سمنان، تهران و برخی نقاط استان‌های یزد، اصفهان، قم، مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار