کد خبر: ۷۶۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 13 July 2019

تابناک / به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس به همراه محمد رنجبر فرماندار لنگرود و هیئت همراه با حضور در شرکت گاز استان گیلان با مدیرعامل این شرکت دیدار نمودند.

 

در این دیدار که بجهت بررسی وضعیت گازرسانی به روستاهای شهرستان لنگرود برگزار شد لاهوتی از زحمات مدیریت و پرسنل شرکت گاز بجهت گازرسانی گسترده به روستاهای استان بویژه شهرستان لنگرود و همچنین مدیریت شایسته در جریان بحران افت فشار گاز شهرهای شرق گیلان تشکر و قدردانی نمود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به ضریب نفوذ بیش از 98 درصدی گاز در روستاهای آن شهرستان بیان نمود: شرکت گاز استان با برنامه ريزي خوب به نحو شایسته ای وظایف خود را انجام داده و رضايتمندي مردم عزیز شهرستان را در زمينه گازرساني به ارمغان آورده است.

در ادامه مهندس اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از وضعیت گازرسانی و ارائه خدمات در استان بخصوص شهرستان لنگرود بیان نمود.

وی در پایان با اشاره به تمرکز شرکت گاز بر روی کیفی سازی خدمات گفت: این شرکت پروژه های کیفی مختلفی نظیر قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، تلفن استعلام و پرداخت صورتحساب 3415، سامان مکانیزه رسیدگی به شکایات و .... را درجهت افزایش سطح رضایتمندی مشترکین به انجام رسانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار