تابناک / در نشست مشترک شهردار و عضو شورای اسلامی شهر رشت به بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های زنان شاغل در شهرداری رشت در جایگاه های مدیریتی این مجموعه تاکید شد.
کد خبر: ۷۶۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ 11 July 2019

تابناک / در نشست مشترک شهردار و عضو شورای اسلامی شهر رشت به بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های زنان شاغل در شهرداری رشت در جایگاه های مدیریتی این مجموعه تاکید شد.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت، «ناصر حاج محمدی» در نشست با بانوان شاغل در مجموعه شهرداری در سالن همایش سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با اشاره به اینکه اداره امور شهرداری رشت با دیگر شهرداری‌هایی که در آن خدمت می‌کردم، متفاوت است اظهار کرد: حقوقی که در شهرداری رشت دریافت می‌کنم یک صدم حقوقی است که در تهران دریافت می‌کردم.

 

شهردار رشت با تاکید بر اینکه مجموعه شهرداری رشت را همچون فرزندانم می‌دانم افزود: در مسیر حرکت شهرداری رشت موانعی بسیاری به لحاظ مشکلات مالی وجود دارد و باید برای رفع آنها شبانه روز تلاش کنیم.

 

وی با بیان اینکه مصرف‌کنندگان شهرداری‌ها شهروندان هستند گفت: باید بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کنیم و چنانچه در این مسیر غفلت و کم‌کاری انجام بشود یقینا شهردار مخاطب پاسخگویی برای تمام مشکلات خواهد بود.

 

 

حاج محمدی با اشاره به اینکه بسیاری از ابلاغ‌ها را لغو کرده‌ام تصریح کرد: رشت، شهر اولین‌هاست و باید با تلاش مضاعف بار دیگر به این جایگاه دست پیدا کند و یقینا چهار هزار نفر نیروی شاغل در شهرداری رشت توان پاسخگویی به تمامی نیازهای شهر رشت را دارند.

 

شهردار رشت با بیان اینکه بالغ بر ۳۰۰نفر پرسنل خانم در شهرداری رشت مشغول فعالیت هستند گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی بشود که این تعداد خانم شاغل در شهرداری رشت به عنوان الگو در مباحث مختلف در شهر مشخص باشند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه از پرسنل شهرداری رشت دفاع می‌کنم بیان کرد: از پرسنل شهرداری رشت دفاع می‌کنم اما چنانچه خلافی از هر فرد یا واحدی مشاهده کنم شخصا وی را به دادگستری معرفی می‌کنم و در این باره با هیچ کسی تعارف ندارم.

 

شهردار رشت با اشاره به اینکه پرسنلی که کیفیت نداشته باشد را نمی خواهم افزود: نام شهرداری برایم مقدس است و انتظار دارم کارکنان شهرداری رشت نیز در این مجموعه  به این مهم پایبند باشند.

 

حاج محمدی به انعقاد قرار داد پیرامون فیبر نوری در رشت اشاره کرد و گفت: اقدامات بسیاری با چنین محوریت‌هایی به‌زودی در شهر رشت رقم می‌خورد.

 

وی با تاکید بر اینکه طرح مهندسی منابع انسانی در شهرداری رشت را در دستور کار قرار داده‌ام بیان کرد: در بحث نظارت آسفالت، فضای سبز و غیره با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و این مسئله را بررسی می‌کنیم.

 

شهردار رشت با انتقاد از وضعیت آسفالت رشت تصریح کرد: بارها مسئولین استانی و شهروندان در این باره گلایه‌های فراوانی مطرح کردند و باید در این‌باره اقدامات تسریع شده و به شهرسازی انسان محور توجه داشته باشیم.

 

«هاجر خرم دل» نیز در این جلسه با اشاره به اینکه انتظار داریم حقوق ماهیانه را به موقع دریافت کنیم اظهار کرد: از افرادی که می‌گویند شهرداری رشت آلوده به رانت و فساد است گلایه داریم چون هر زمان خواستیم درباره برخی از اقدامات اعتراض کنیم گفتند، دخالت نکنید.

 

معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۳ رشت با تاکید بر اینکه شهرداری رشت بالغ بر ۲۰۰میلیارد تومان مطالبه دارد بیان کرد: پرداخت به موقع حقوق، همسازن‌سازی حقوق و شایسته‌سالاری از انتظارات کارکنان شهرداری رشت از شهردار است.

 

وی با بیان اینکه از شهردار رشت انتظار داریم از مجموعه کارکنان شهرداری دفاع کند گفت: بدهی میلیاردی شهرداری رشت به واسطه عملکرد نامطلوب شهرداران ادوار گذشته است و یقینا اجرای آسفالت و توجه به فضای سبز شهرداری رشت از جمله مباحثی است که شهر رشت به آن بسیار نیاز دارد.

 

«مریم گل آرا»  نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برخی در شهرداری ساعت ۹ صبح در محل کار حاضر می‌شوند اظهار کرد: این افراد ساعت ۱۲ ظهر محل خدمت خود را ترک می‌کنند اما حقوق، مزایا و اضافه کاری را به طور کامل دریافت می‌کنند.

 

یکی از بانوان شاغل در شهرداری رشت با بیان اینکه بانوان شاغل در مجموعه شهرداری رشت انتظار دارند از مزایایی از جمله استخر و غیره همچون پرسنل دیگر دستگاه‌ها برخوردار شوند گفت: متاسفانه کمیت فعالیت نسبت به کیفیت فعالیت در شهرداری رشت در برخی مواقع بیشتر ملاک ارزیابی است.

 

«فاطمه شیرزاد» نیز در این جلسه با اشاره به اینکه به عنوان تنهای بانوی عضو در شورای رشت برگزاری دیدار ما بین بانوان شاغل در شهرداری رشت با شهردار را تکلیفی برای خود می‌دانستم اظهار کرد: شهرداری رشت نیازمند چابک‌سازی است و این مهم در راس برنامه‌های شهردار رشت قرار دارد.

 

عضو شورای شهر رشت با تاکید به نقش زنان در مباحث مختلف اشاره کرد و گفت: زنان در کنار مسئولیت‌هایی که به‌عنوان همسر و مادر بر عهده دارند ثابت کرده‌اند که می‌توانند مدیرانی موفق باشند.

 

وی با بیان اینکه مطالبات شهرداری رشت از دستگاه‌های دولتی در دستور کار شهردار رشت قرار بگیرد افزود: پیشنهاد می‌کنم در بحث عوارض و غیره همچون دستگاه‌هایی از جمله مخابرات و برق قبوض کاغذی را حذف کنیم.

 

شیرزاد با اشاره به افزایش خدمات رفاهی کارکنان شهرداری رشت بیان کرد: پیمان نامه‌ها و قراردادهایی که مابین شهرداری رشت با برخی از کارکنان و کارگران منعقد می‌شود نیازمند بازنگری و نظارت بیشتری هستند و فعال شدن بحث‌های نظارتی در شهرداری رشت ضروری به نظر می‌رسد.

 

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه بانوان شاغل در شهرداری رشت از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند افزود: بسیاری از بانوان شاغل در شهرداری رشت توانایی حضور در جایگاه‌هایی از جمله شهرداری مناطق، معاونت‌ها و غیره را دارد.

 

شیرزاد با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در مجموعه شهرداری رشت گفت: امیدوارم همه ما با تلاش مضاعف در خدمت شهر و شهروندان باشیم و متاسفانه باید اعلام کنم که وضعیت فضای سبز رشت در حال حاضر برازنده نیست و معایب سیما و منظر در مقابل چشمان همه قرار دارد و گویا فشارهایی از سوی مدیران و برخی از همکاران شورایی پیرامون انعقاد قراردادهایی در این باره انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار