وزارت ورزش در بیانیه‌ای نسبت به رفتار ناشایست امریکا با اعضای تیم ملی والیبال ایران اعتراض کرد.
کد خبر: ۷۶۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ 08 July 2019

تابناک / به گزارش"ورزش سه"، در حالی که اعضای تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019 در سفری 30 ساعته راهی آمریکا شده، در ورود به خاک این کشور با معطلی 4 ساعته مواجه شده است.

 

بعد از نامه‌ای که امروز فدراسیون والیبال ایران در اعتراض به رفتار آمریکایی ها به فدراسیون جهانی ارسال کرد، وزارت ورزش نیز بیانیه ای در این رابطه صادر کرده است.

 

در بیانیه وزارت ورزش آمده است:


رفتار مقامات آمریکایی بعنوان میزبان مرحله نهایی لیگ ملت‌های جهان با تیم ملی والیبال ایران زننده و بر خلاف منشور المپیک و روح حاکم بر مناسبات ورزشی جهان است.
متاسفانه آمریکا در حالی برای سومین سال پیاپی میزبان این مرحله است که هیچ‌گونه توجهی به معیارهای میزبانی و حضور تیم‌های شرکت کننده و قهرمانان ملی ایران قائل نیست.
وزارت ورزش و جوانان ضمن محکوم کردن رفتار غیر ورزشی و خارج از قواعد میزبانی رویدادهای جهانی از سوی آمریکا، امیدوار است با توجه به تکرار این رفتار، افتخار برگزاری رویدادهایی در این سطح از سوی فدراسیون جهانی به این کشور واگذار نگردد.
 انتظار داریم برای جبران این رفتار ناشایست مقامات آمریکا از ملی پوشان عذرخواهی کنند و فدراسیون جهانی والیبال نیز دلجویی شایسته ای از تیم ایران و قهرمانان آن به عنوان نمایندگان مردم ایران داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار