پنجمین محموله کمک‌های سپاه قدس گیلان به منطقه سیل‌زده «گمیشان» استان گلستان. ارسال شد.
کد خبر: ۷۶۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ 07 July 2019

 

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام پنجمین محموله کمک‌های سپاه قدس گیلان به منطقه سیل زده «گمیشان» در استان گلستان اظهار داشت: این محموله با کمک اتحادیه‌های اصناف، اتاق اصناف، بسیج اصناف و همچنین خیران بازار جمع‌آوری شده است.

 

سردار محمد عبدالله‌پور با بیان اینکه ۴۰ سری لوازم مورد نیاز زندگی در قالب پنجمین محموله‌ کنک‌های سپاه قدس گیلان برای سیل‌زدگان ارسال می‌شود گفت: یخچال، تلویزیون، فرش، موکت، پنکه، اجاق گاز و سرویس ظروف برخی از اقلام موجود در این محموله هستند.

 

وی ارزش ریالی پنجمین محموله کمک‌های ارسالی سپاه قدس گیلان به مناطق سیل‌زده را ۶۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: اصناف استان گیلان مجموعاً تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی تهیه و اعزام کردند.

 

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه ۵۰۰ واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد توسط سپاه قدس گیلان در استان گلستان ساخته می‌شود تصریح کرد: این اقدام به همت بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان انجام می‌شود.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام مجموع آمار کمک‌های ارسالی توسط این مجموعه به مناطق سیل‌زده کشور عنوان داشت: در مجموع حدود ۷.۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط سپاه قدس گیلان به مناطق سیل‌زده کشور ارسال شده است.

 

برچسب ها: سیل گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار