بخش نخست فضای کار اشتراکی امروز سه شنبه از سوی پارک علم و فناوری استان گیلان در رشت تجهیز و راه اندازی شد.
کد خبر: ۷۵۹۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ 02 July 2019

 

تابناک / رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با بیان اینکه فضای کار اشتراکی مفهومی جدید در کسب و کارهای نوین است افزود: در کسب و کار سنتی، کسب و کاری موفق بود که حجم وسیع و نیروی انسانی بیشتری داشته باشد اما در کسب و کارهای نوین ارزشی که هر کسب و کار می‌تواند ایجاد کند، اهمیت دارد.

علی باستی اظهار داشت: با متفاوت شدن فرهنگ کسب و کار، نوع کسب و کار نیز تفاوت یافته به این معنی که یک نفر می‌تواند در داخل شهر خود برای شهر یا حتی کشور دیگر کار انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد علاقمندند که برای انجام کسب و کارهای نوین فضا و امکاناتی مهیا باشد که راه اندازی بخش اول فضای کار اشتراکی در این استان نیز در همین راستا انجام گرفته است.

رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان با اشاره به مزیت حضور افراد در فضای کار اشتراکی خاطر نشان کرد: با این کار، گاهی وقت‌ها شبکه سازی می‌شود، کارهای جدید و میان رشته‌ای انجام می‌شود.

باستی با بیان اینکه فضای کار اشتراکی، از امکاناتی از جمله میز و تجهیزات اداری، تلفن، فکس، اینترنت و غیره برخوردار است اضافه کرد: در گیلان به عنوان اولین تجربه بخش نخست فضای کار اشتراکی را راه اندازی کردیم که گسترده‌تر خواهد شد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: اقتصاد گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار