تابناک / با مدیریت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و همکاری شرکت توزیع برق ، عملیات تخریب پست برق واقع در میدان بسیج در سحرگاه روز دوشنبه ۳ تیرماه ۹۸ اجرایی شد.
کد خبر: ۷۵۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ 30 June 2019

تابناک / با مدیریت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و همکاری شرکت توزیع برق ، عملیات تخریب پست برق واقع در میدان بسیج در سحرگاه روز دوشنبه ۳ تیرماه ۹۸ اجرایی شد.

 

پست ترانس برق گمرکات واقع در میدان بسیج و بازگشایی مسیر توسط شهرداری لنگرود 3 400x400 - تخریب پست ترانس برق گمرکات واقع در میدان بسیج و بازگشایی مسیر توسط شهرداری لنگرود

در حالیکه با مدیریت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و همکاری شرکت توزیع برق، عملیات تخریب پست برق واقع در میدان بسیج در سحرگاه روز دوشنبه ۳ تیرماه ۹۸ اجرایی شد، به پیشنهاد مهندس رجایی شهردار، مساعدت دادستان محترم شهرستان و همکاری صمیمانه خانواده های امیری و سنجری (مالکین ساختمان قدیمی واقع در نبش خیابان پروین اعتصامی) دیوار مربوط به ملک فوق الذکر نیز تخریب و پس از عقب نشینی و بازگشایی دیوارچینی جدید صورت پذیرفت.

بدین شکل هر دو نبش خیابان های شریعتی و پروین اعتصامی در ضلع مجاور به میدان بسیج بازگشایی گردید.

مهندس سیدمهدی رجایی شهردار لنگرود در این رابطه در گفت و گویی اظهار کرد: از مدت ها قبل، موضوع جابجایی پست برق واقع در میدان بسیج در برنامه شهرداری قرار داشت؛ چراکه به علت قرار گرفتن در کنار میدان و در محل تقاطع دو خیابان باعث بروز تصادفات بسیاری می شد و از سوی دیگر نمای خیابان را نیز زشت می کرد.

به همین دلیل جابجایی این پست در دوره های قبلی شورای اسلامی در دستور کار شهرداری قرار داشت اما به دلایل مختلف و سختی کار، انجام نشد.

پست ترانس برق گمرکات واقع در میدان بسیج و بازگشایی مسیر توسط شهرداری لنگرود 2 400x400 - تخریب پست ترانس برق گمرکات واقع در میدان بسیج و بازگشایی مسیر توسط شهرداری لنگرود

بنابراین شهرداری لنگرود و شورای شهر در دوره پنجم تصمیم به استارت مجدد این طرح گرفتند که شهرداری برای ساخت و انتقال تجهیزات پست جدید بالغ بر ۱ میلیارد هزینه کرده است.

اگر زحمات و پیگیری های نماینده محترم شهر و رئیس محترم اداره برق لنگرود و همچنین اعضای گرامی شورای شهر نبود، انجام این کار سخت می شد که به لطف خداوند این کار با عملیات تخریب به پایان رسید و مردم از فردا صبح خیابان را بدون وجود این سازه عظیم مشاهده خواهند کرد و عبور و مرور و تردد نیز به راحتی در این محل صورت خواهد گرفت.

گفتنی است که با مدیریت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و همکاری شرکت توزیع برق ، عملیات تخریب پست برق واقع در میدان بسیج در سحرگاه روز دوشنبه ۳ تیرماه ۹۸ اجرایی شد.

به پیشنهاد مهندس رجایی شهردار ، مساعدت دادستان محترم شهرستان و همکاری صمیمانه خانواده های امیری و سنجری (مالکین ساختمان قدیمی واقع در نبش خیابان پروین اعتصامی) دیوار مربوط به ملک فوق الذکر نیز تخریب و پس از عقب نشینی و بازگشایی دیوارچینی جدید صورت پذیرفت که بدین شکل هر دو نبش خیابان های شریعتی و پروین اعتصامی در ضلع مجاور به میدان بسیج بازگشایی گردید.

پست ترانس برق گمرکات واقع در میدان بسیج و بازگشایی مسیر توسط شهرداری لنگرود 1 400x400 - تخریب پست ترانس برق گمرکات واقع در میدان بسیج و بازگشایی مسیر توسط شهرداری لنگرود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار