پس از امضای تفاهم‌نامه بین بیات و حیدری، مدیریت باشگاه سپیدرود رشت به حیدری سپرده شد.
کد خبر: ۷۵۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴ 29 June 2019

 

 مسعود حیدری یکی از گزینه‌های خرید باشگاه سپیدرود رشت پس از تفاهم با کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت، به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود منصوب‌ شد و اداره باشگاه سپیدرود رشت را در دست گرفت.

بر اساس این تفاهم‌نامه، بیات به‌عنوان مالک باشگاه سپیدرود رشت به کار خود ادامه داده و امور اداری و اقتصادی باشگاه نظیر عقد قراردادهای فوتبالی، اقتصادی، مذاکره برای واگذاری باشگاه و مسائل کلان سپیدرود بر عهده حیدری خواهد بود.

حیدری عضو پایه‌یک و کارشناس رسمی سازمان نظام‌مهندسی گیلان بوده و دارای تحصیلات کارشناسی عمران از دانشگاه گیلان و همچنین ارشد مدیریت پروژه است.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابت‌های لیگ برتر فصل 97-98 با کسب 20 امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته و پس از دو فصل حضور در بالاترین سطح فوتبال کشورمان به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کرد.

سرخ‌های شهر باران پس از سقوط به رقابت‌های لیگ دسته اول شش بازیکن خود را ازدست‌داده است، محمد بلبلی، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، میثم تهیدست، میلاد شیخی سلیمانی و میلاد قربانزاده از این تیم جداشده‌اند.

سپیدرود در فصل نقل و انتقالاتی علی نظرمحمدی را به‌عنوان سرمربی به روی کار آورد، نظرمحمدی در نخستین گام اقدام به تمدید قرارداد محمد نزهتی کرده و علی عشوری زاد را به‌عنوان دستیار نخست خود برگزید، مهیار نوری، امید سام‌کن و میلاد تولایی سه بازیکن تازه‌وارد این تیم در فصل نقل و انتقالاتی هستند.

منبع: فارس
برچسب ها: سپیدرود رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار