در اتفاقی نادر و کم سابقه بار دیگر برگزار کنندگان و مسوولان فوتبال کشور سوء مدیریت خود را به رخ کل ایران کشیدند تا جایی که شروع فینال جام حذفی حداقل 45 دقیقه به تاخیر افتاد.
کد خبر: ۷۵۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶ 02 June 2019

ماجرا از این قرار است که اتوبوس هواداران داماش که از رشت راهی اهواز شده بود خیلی دیر به ورزشگاه فولاد آره نا رسید .زمانی که کل سکوها پرشده و حدود ده هزار تماشاگر هم به داخل ورزشگاه راه نیافته بودند.

همین مساله باعث شد تا تیم داماش در اعتراض به راه ندادن هواداران شان به ورزشگاه از رختکن بیرون نیایند.

وقتی کاری از دست مسوولان برنیامد سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند بودند که با گرفتن میکروفن در دست از هواداران پرسپولیس خواستند تا بخشی از سکوها را برای تماشاگران داماش خالی کنند.حتی بیرانوند به خبرنگاران اعلام کرد جایگاه شان را خالی کنند اما طبیعی بود که کسی نخواهد جای خودش را از دست بدهد.

در عین حال وقتی کاری از دست مسوولان برنمی آمد شایعه لغو بازی هم به گوش رسید اما بعد از 45 دقیقه بازیکنان دو تیم که بدن هایشان سرد شده بود تازه به زمین آمدند تا گرم کنند و احتمالا بزای با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

این اتفاقات در حالی رخ داد که مانو فرارا دستیار اسپانیایی ویلموتس در ورزشگاه شاهد این اتفاقات عجیب بود و البته مرد بلژیکی همراه دستیارانش چشم به تلویزیون دوخته و احتمالا نمی دانست ماجرا چیست.


ایران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار