رئیس ستاد بازسازی سیل شهرستان خرم‌آباد گفت: پرونده ۶۳۰ واحد مسکونی خسارت‌دیده از سیل در خرم‌آباد برای دریافت تسهیلات به بانک ارسال شد.
کد خبر: ۷۵۰۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ 02 June 2019

 پرونده ۶۳۰ واحد خسارت‌دیده از سیل در خرم‌آباد به بانک ارسال شد

 

امروز یکشنبه اسد عبداللهی فرماندار خرم آباد ضمن حضور در ستاد بازسازی مناطق سیل زده بنیاد مسکن شهرستان خرم آباد، در جریان روند ارزیابی و تشکیل پرونده اعطای تسهیلات به خسارت دیدگان بخش مسکن سیل قرار گرفت.

رئیس ستاد بازسازی سیل شهرستان خرم آباد در جریان این بازدید ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، گفت: کارشناسان بنیاد مسکن شهرستان تاکنون ۴۳۶۰ واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت دیده از سیل بهمن ماه ۹۷ و فروردین ماه ۹۸ در سطح شهرستان را مورد بازرسی و ارزیابی قرار داده اند که از این مجموع، پرونده ۶۳۰ واحد مسکونی خسارت دیده، برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل ارسال شده است.

نظام زرین جویی افزود: از این تعداد ۴۲۳ فقره مربوط به تعمیرات در حوزه شهری و روستایی، ۱۵۷ فقره در حوزه معیشتی (خرید لوازم خانگی) و ۵۰ فقره مربوط به احداث واحد های تخریبی روستایی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: مراحل مختلف اداری از تشکیل پرونده تا معرفی به بانک و نظارت بر صحت انجام کار، توسط این ستاد صورت می گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار