دستغیب با اشاره به اینکه فرصت های خوبی برای نقش آفرینی زنان در سایر بخش های جامعه ایجاد نشده است و ما در برابر تهاجم فرهنگی دشمن علیه زنان کاری زیادی نکردیم، گفت: زنان الگوساز جامعه باید معرفی شوند.
کد خبر: ۷۵۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 02 June 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیده معصومه دستغیب»، امروز (یکشنبه 12 خرداد) در نشست تخصصی «جایگاه زن از دیدگاه امام خمینی (ره)» که در سالن «شهید قاضی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: نقش زنان در انقلاب بسیار موثر بوده و امروز هم زنان نقش پررنگی در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی دارند.

 

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس با تاکید بر اینکه در دعای «ابوحمزه ثمالی» می تواند به عنوان یک دستورالعمل در زندگی باشد چرا که ایجاد آرامش زندگی تاثیر زیادی دارد، اظهارداشت: باید بعد از ماه مبارک رمضان، ببنیم حاصل این روزه داری چه بوده است؟، چرا که حاصل این ماه خودسازی و تهذیب نفس است.

 

وی با تاکید بر اینکه کلام امام راحل (ره) در عمق جان مردم نفوذ کرده و حرف شهدا هم چنین بود که این نفوذ کلام از تهذیب نفس نشات می گیرد، اضافه کرد: زمانی که امام (ره) انقلاب را معرفی می کتد، بیشترین پیام گیرنده ها را زنان تشکیل می دادند.

 

دستغیب با تاکید بر اینکه همه باید قبل از قضاوت ها، خود را قضاوت کنیم، اضافه کرد: هنرمندان باید نقش زنان را در این انقلاب به زبان هنر نشان دهند و استادان دانشگاهی هم در عرصه علم و دانش، نقش و تاثیرگذاری کلام امام راحل (ره) بر زنان را معرفی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه فرصت های خوبی برای نقش آفرینی زنان در سایر بخش های جامعه ایجاد نشده است و ما در برابر تهاجم فرهنگی دشمن علیه زنان کاری زیادی نکردیم، افزود: زنان الگوساز جامعه باید معرفی و اجازه ندهیم که این الگوها فراموش شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار