معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه عده‌ای رسماً قانون‌شکنی می‌کنند، گفت: برخی گاهی اوقات فضا را آن‌قدر تنگ می‌کنند که یک جانباز و خانواده شهید از امر به معروف می‌ترسد.
کد خبر: ۷۴۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ 23 May 2019

 اژه‌ای: امروز برخی رسما هنجارشکنی می‌کنند

 

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه عده‌ای رسماً قانون‌شکنی می‌کنند، گفت: برخی گاهی اوقات فضا را آن‌قدر تنگ می‌کنند که یک جانباز و خانواده شهید از امر به معروف می‌ترسد.

محسنی‌ اژه‌ای در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

استان اصفهان استانی عالم‌پرور و بافرهنگ است و سرداران زنده و شهید آن در تارک تاریخ ایران برای همیشه با درخشش خاصی وجود خواهد داشت؛ اصفهان جایی است که در یک روز 300 شهید را تشییع کرده است و این اصفهان نیاز به خدمت ویژه دارد.

از یک سو این انتظار که یک انتظار به حق است وجود دارد که ما باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا این انتظار را پاسخ دهیم و از یک سو دشمن همه‌جانبه درحال فشار به مردم است تا به زعم خودشان صبر و تحمل مردم را تاب کند.

عده‌ای امروز خواسته یا ناخواسته در میدان دشمن بازی می‌کنند و از همه توان استفاده می‌کند و فشار می‌آورد و عده‌ای هم در داخل هم در همین راستا کار می‌کنند؛ جنسشان را گران می‌فروشند یا احتکار می‌کنند و چوب لای چرخ مردم می‌گذارد و مردم را سرگردان می‌کند.

دشمن به دنبال آن است که صبر و حوصله ملت را کاهش دهد و در اینجا ضرورت دارد با کسانی که چوب لای چرخ تولید می‌گذارد و هرآنجه که موجب تشدید فشار به مردم می‌شود، جای گذشت نیست و رئیس جدید به خوبی می‌داند که چگونه باید فرآیندها را تسریع کند.

ناهنجاری‌هایی در کشور وجود دارد که نباید اجازه دهیم دشمن جسور شود و تجاهر به قانون‌شکنی زیاد شود؛ باید جلوی این‌ها را بگیریم که این‌ها فقط یک راهکار ندارد و فقط با گرفتن، زندان، شلاق و ... حل نمی‌‎شود.

بد است برای ملت ایران و به خصوص اصفهان که عده‌ای دهن‌کجی و هنجارشکنی کنند؛ گاهی اوقات فضا را آن‌قدر تنگ می‌کنند که یک جانباز و خانواده شهید می‌ترسد از امر به معروف، نباید در حالت انفعال قرار بگیریم، عده‌ای رسماً قانون‌شکنی می‌کنند و پلیس ما را تهدید می‌کنند؛ نباید عقب‌نشینی کنیم چون آن‌ها را به جلو می‌راند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار