کد خبر: ۷۴۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 22 May 2019

تابناک / مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به تعیین وضعیت کادر فنی این تیم، گفت: اشتباهات فصل گذشته را تکرار نکرده و تیم قدرتمند برای صعود به لیگ دسته اول، تشکیل می‌دهیم.

 

بیات: کادر فنی سپیدرود رشت تعیین وضعیت می‌شود

کیومرث بیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت باشگاه سپیدرود رشت، اظهار کرد: ظرف دو هفته آتی، تکلیف کادر فنی سپیدرود رشت مشخص‌شده و با نظر کادر فنی، اقدام به جذب بازیکنان جدید می‌کنیم، سپیدرود در فصل نقل و انتقالات، تعلل نکرده و از پانزدهم خردادماه ماه وارد بازار نقل و انتقالاتی می‌شویم.

وی با بیان اینکه باشگاه خواهان تمدید قرارداد با بازیکنان مؤثر فصل گذشته سپیدرود است، گفت: 10 بازیکن رده سنی امید و جوانان فصل گذشته‌مان با سپیدرود قرارداد داشته و در پی تمدید قرارداد هفت بازیکن خوب فصل گذشته‌مان هستیم، برای جذب بازیکنانی مؤثر که به هدفمان کمک کنند، اقدام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه سپیدرود برای صعود به لیگ برتر خواهد جنگید، بیان کرد: فصل گذشته به دلایل مختلف، زمان را ازدست‌داده و این اشتباه را در فصل جدید تکرار نخواهیم کرد، تمرینات بدن‌سازی سپیدرود از بیستم خردادماه آغازشده و با آمادگی کامل در لیگ دسته اول شرکت می‌کنیم.

بیات با اشاره به تلاش بازیکنان و کادر فنی سپیدرود در 9 بازی پایانی این تیم، گفت: با حمایت هوادارانمان بازی‌های نسبتاً خوبی ارائه دادیم ولی حیدری، داور دیدارمان مقابل نفت مسجدسلیمان با قضاوتی ناعادلانه باعث سقوط سپیدرود به لیگ دسته ‌اول شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار