کد خبر: ۷۴۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 22 May 2019
 
تابناک / مهرداد بایرامی، بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: فعلا برای فصل بعد تصمیمی نگرفتم، ولی بعید است در سپیدرود بمانم و منتظر پیشنهادات هستم.
 
 

مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد برنامه‌اش برای فصل بعد و دلایل سقوط تیم سپیدرود، اظهار داشت: به شهرم برگشتم و از سپیدرود‌ها هم خبری نیست. بعد از رفتن علی کریمی دیگر از پول خبری نشد و یک هزار تومانی نگرفتیم. هر هفته قبل از بازی‌ها می‌آمدند و وعده و وعید دروغ می‌دادند، ولی خبری نمی‌شد. هفته به هفته با همین وعده‌ها سر ما را گرم کردند تا لیگ تمام شد.

وی ادامه داد: زمانی که سپیدرود نیاز به کمک و حمایت داشت به کمک ما نیامدند. بعد از بازی با تراکتورسازی شانس ما برای بقا خیلی بالا بود، ولی تیم را تنها گذاشتند و در نهایت سقوط کردیم. مدیران آن روز‌هایی که باید دست بازیکنان را نگرفتند. به نظرم مسئولان باشگاه خودشان خواستند سپیدرود سقوط کند، چون در بدترین شرایط کمک حال تیم نبودند. دلشان برای مردم، بازیکن و حتی مربی که به تنهایی و یک نفره برای تیم زحمت می‌کشید نسوخت.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این سوال که مالک باشگاه سپیدرود اگفته از ۱۵ خرداد وارد نقل‌وانتقالات می‌شود گفت: باشگاه سپیدرود به ما بدهکار است و بیات قبلا هم خیلی چیز‌ها گفته بود، ولی فکر می‌کنم باید جوابگوی طلب ما هم باشند. امیدوارم همین روز‌ها تکلیف ما را مشخص کنند، چون قراردادمان با سپیدرود به اتمام رسیده است. آن روز‌ها که مسابقات بود کسی جواب ما را نمی‌داد، چه برسد به این روز‌ها که لیگ تمام شده و دست ما به جایی بند نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فعلا برای فصل بعد تصمیمی نگرفتم. بعید است در سپیدرود بمانم و منتظر پیشنهادات هستم. هنوز برای تصمیم‌گیری زود است و بعد از فصل سختی که با سپیدرود داشتم فکرن بهم ریخته است و لازم است کمی استراحت کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار