تا دقایقی دیگر 27 طرح توسط رئیس جمهور در آذربایجان‌غربی به بهره برداری خواهد رسید و زمینه اشتغال چهار هزار نفربه صورت مستقیم ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 21 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی رئیس جمهور به همراه برخی از وزرای دولت تا دقایقی دیگر با حضور در آذربایجان‌غربی از 27 طرح عمرانی با اعتبار 4 هزار و 465 میلیارد تومان در بخش‌های آب و خاک، کشاورزی، ورزشی و مخابراتی به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان ماکو بهره برداری می کند.

در این سفر سد کرم آباد پلدشت بزرگترین طرح اقتصاد مقاومتی شمالغرب کشور با هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار با حضور مستقیم رئیس جمهور و برخی از وزرای دولت افتتاح و آبگیری خواهد شد.

رئیس جمهور بعد از افتتاح سد کرم آباد به فرودگاه منطقه آزاد ماکو خواهند رفت و در ویدئو کنفرانسی چندین طرح کشاورزی با 439 میلیارد تومان اعتبار، چند طرح مخابراتی با 185 میلیارد تومان و 6 طرح ورزشی از جمله افتتاح ورزشگاه 5 هزار نفری سلماس با مجموع 57 میلیارد تومان اعتبار دستور بهره برداری خواهد داد.

روحانی بعد از افتتاح و بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی در جلسه شورای اداری استان که پشت درهای بسته در ماکو برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار