وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی که نشان از خوی استعمار کهنه روباه پیر علیه تهران دارد به تکرار جانبداری لندن از آمریکا علیه ایران پرداخت.
کد خبر: ۷۴۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸ 20 May 2019

 بریتانیا: ایران عقب بنشیند و تهدید را جدی بگیرد

 

خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک: «جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس امروز دوشنبه در اظهاراتی که نشان از خوی استعمار کهنه روباه پیر علیه تهران دارد ادعا کرد که ایران بهتر است از فعالیت‌های بی ثبات کننده خود در منطقه بپرهیزد!

وزیر خارجه انگلیس بدون اشاره به مبارزه بی امان ایران با تروریست‌های مورد حمایت محور غربی- عبری- عربی در منطقه در راستای دفاع از مواضع واشنگتن علیه تهران مدعی شد که در صورت هدف قرار گرفتن منافع آمریکا، واشنگتن تلافی خواهند کرد و این موضوعی است که ایرانی‌ها نیاز به تفکر بسیار دقیق درباره آن دارند.

وی در ادامه با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: به ایرانی‌ها می گویم که اراده طرف آمریکایی را دست کم نگیرند!

این در حالیست که محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تهدید اخیر ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا علیه ایران، در پیامی در فضای مجازی تاکید کرد: دونالد ترامپ به تحریک تیم «ب»، امید دارد به چیزی دست یابد که اسکندر، چنگیز و دیگر متجاوزین در آن ناکام بوده‌اند.

وی در ادامه آورده است: ایرانیان هزاران سال سربلند ایستاده اند و متجاوزین همه رفته‌اند. تروریسم اقتصادی و رجزخوانی‌های برای نسل‌کشی، ایران را پایان نخواهد داد. هرگز یک ایرانی را تهدید نکن. احترام را آزمایش کن، جواب خواهد داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار