اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت جوی چند روز آینده استان را پیش بینی کرد. امروز تا دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال شرق کشور، افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و از روز سه‌شنبه با نفوذ جریانات شمالی در مناطق مذکور کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ 17 May 2019

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت جوی چند روز آینده استان را پیش بینی کرد.

بر اساس این گزارش، امروز تا دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و شمال شرق کشور، افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و از روز سه‌شنبه با نفوذ جریانات شمالی در مناطق مذکور کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی مازندران طی 5 روز آینده

شنبه 1398/2/28 : صاف تا نیمه ابری

یکشنبه 1398/2/29 : صاف

دوشنبه 1398/2/30 : نیمه ابری و ابری

سه شنبه 1398/2/31 : نیمه ابری و ابری

چهارشنبه 1398/3/1 : نیمه ابری و ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق

در ضمن سازمان هواشناسی کشور امروز - جمعه - اعلام کرد: با توجه به بارش های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید، برای روز جمعه در شمال خراسان شمالی، شمال فارس، ارتفاعات و بخش های غربی کرمان، شرق سیستان و بلوچستان احتمال وقوع تگرگ و سیلابی شدن ناگهانی و موقتی رودخانه ها و مسیل ها به ویژه در مناطق کوهپایه ای و کوهستانی پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی برای روز شنبه هم چنین شرایطی را در جنوب اصفهان، شمال فارس، شرق کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات و بخش های غربی کرمان، سیستان و بلو چستان بویژه مناطق شرقی، شرق کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی کرده است.
در اخطاریه این سازمان از هموطنان خواسته شده تا از اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند و به ارگان های مربوطه توصیه شده تا تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی را بیندیشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار