کد خبر: ۷۴۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ 16 May 2019
تابناک / معاون استانداری گیلان با اشاره به ظرفیت بالای استان در حوزه کسب‌وکار مجازی گفت: تاکنون ۴۸ هزار شغل ایجاد که‌ یک هزار و ۱۷۴ فرصت شغلی نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرده اند.

 

ایجاد ۴۸ هزار شغل در حوزه کسب‌وکار مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید محمد احمدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان دارای ظرفیت بالایی در حوزه کسب‌وکار مجازی است اظهار کرد: استان دارای جوانان بسیار خوبی در حوزه کسب‌وکار مجازی است که کسب رتبه تک رقمی استان گیلان نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

وی با اشاره به شغل‌های ایجادشده در حوزه کسب‌وکار مجازی گفت: اگر به کسب‌وکار مجازی در استان گیلان توجه شود می تواند فرصت شغلی خوبی در استان ایجاد کند به طوری که تاکنون ۴۸ هزار شغل ایجاد که‌ یک هزار و ۱۷۴ فرصت شغلی نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرده اند که این امر استان گیلان را قطب کسب‌وکار الکترونیکی معرفی کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با اعلام تشکیل کمیته تخصصی رفع موانع کسب‌وکار الکترونیکی در استان گیلان افزود: با توجه به بخشنامه معاون حقوقی رئیس‌جمهور در رابطه با شیوه نامه تشکیل و نحوه عملکرد کارگروه کاهش موانع کسب‌وکار مجازی کمیته‌ای با این موضوع در  استان گیلان تشکیل می شود تا بتوانند موانع موجود را در این حوزه رفع کند.

احمدی با اذعان به اینکه تمام نهادها و ارگان ها باید برای رفع موانع کسب‌وکار الکترونیکی تلاش کنند تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل این کمیته رونق کسب‌وکارهای مجازی و کمک کردن در کاهش موانع و مشکلات این عرصه است و با توجه به اینکه این حوزه در کشور نوپا می‌باشد از همه ارگانها می خواهم که برای رفع موانع در این عرصه تلاش کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار