مدیر تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی گفت: «مژگان مدایم زاده» سرمربی این تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد.
کد خبر: ۷۴۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ 14 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی کریم علیزاده افزود: با توجه به نتایج دور از انتظار همیاری در لیگ برتر فوتبال بانوان نسبت به وارد کردن شوک و ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم همیاری تصمیم گرفته شد.
وی بیان کرد: به این ترتیب «الناز دوات گر» به عنوان سرمربی جدید جایگزین شد و تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده گرفت.
وی ادامه داد: دوات گر یکی از مربیان اهل شهرستان تبریز است و تجربه کافی در رشته‌های فوتبال و فوتسال را دارد.
 تیم فوتبال بانوان همیاری آذربایجان غربی با قبول این شکست و با چهار برد، 2 تساوی و 9 باخت، 26 گل‌ زده و 24 گل‌ خورده و کسب 14 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.
این تیم در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر میزبان تیم آذرخش تهران است.
تیم های خلیج فارس شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در فصل جاری است. 
«سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی» 2 بازیکن سابق و با تجریه تیم همیاری آذربایجان غربی پس از جدایی از تیم ملوان بندرانزلی با آغاز رقابت های نیم فصل دوباره به جمع بازیکنان همیاری پیوستند. 
پس از حضور الهام عبدالرحمانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در تمرین های ملوان انزلی، مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه با عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب همیاری آذربایجان غربی سه بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار